KPMG: Διοργάνωσε το Cook for Good
Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Φτώχειας και στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η KPMG διοργάνωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά δράση με τίτλο «Cook for Good».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Φτώχειας και στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η KPMG διοργάνωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά δράση με τίτλο «Cook for Good».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα, ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ ανανέωσε την εμφάνισή της με τη συμβολή της Red Design Consultants.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο κολοσσός software Adobe προχωρά στην πρώτη του αναθεώρηση στις Ηνωμένες Πολιτείες έπειτα από 10 και πλέον χρόνια, αναζητώντας νέο συνεργάτη για τον χειρισμό των media planning and buying δραστηριοτήτων του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η McDonald's ξεκίνησε την αναθεώρηση χειρισμού του παγκόσμιου Media λογαριασμού της, προκαλώντας συναγερμό στις τάξεις της, επί 14 χρόνια συνεργάτιδάς της, OMD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Οστεοπόρωσης, η Mercedes-Benz Ελλάς διοργάνωσε εκδήλωση προληπτικού ελέγχου και ενημέρωσης των εργαζόμενων για την οστεοπόρωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η BMW έθεσε επίσημα υπό αναθεώρηση τον δημιουργικό της λογαριασμό στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με εκπρόσωπό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mitsubishi Motors Corporation επέλεξε την Amsterdam Worldwide για να ηγηθεί του χειρισμού του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, χωρίς διαδικασία spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι Mίκης Μοδιάνο και Σταμάτης Αθανάσουλας μιλούν για την πορεία της TOPCUT MODIANO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μικρές & μεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις από την «Εξέλιξη» στις 2 και 3 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο President του brand Lincoln, που ανήκει στη Ford, Kumar Galhotra, θα προσθέσει στα καθήκοντά του αυτά του chief marketing officer της Ford Motor...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα έσοδα του Interpublic Group μειώθηκαν κατά 1,3%, στα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια για το τρίτο τρίμηνο του 2017 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής λίγο πριν βρεθεί στην Αθήνα την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου για την ημερίδα "Αύξηση των Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης" μίλησε στο advertising.gr για την μαγική τέχνη των πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory