To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Adobe: Spec για το media planning and buying στις ΗΠΑ

Adobe: Spec για το media planning and buying στις ΗΠΑ
Ο κολοσσός software Adobe προχωρά στην πρώτη του αναθεώρηση στις Ηνωμένες Πολιτείες έπειτα από 10 και πλέον χρόνια, αναζητώντας νέο συνεργάτη για τον χειρισμό των media planning and buying δραστηριοτήτων του.

Σύμφωνα με πηγές, η εταιρεία που έχει τη βάση της στην Καλιφόρνια, έχει ξεκινήσει την επικοινωνία με τους πιθανούς συμμετέχοντες στη διαγωνιστική διαδικασία.

Η Goodby Silverstein & Partners έχει αποτελέσει τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα της Adobe από το 2001, όταν κέρδισε τη Deutsch και άλλους ισχυρούς υποψήφιους, ενώ κατά τη διάρκεια αυτής της σχέσης 16 ετών, η GS&P ανέλαβε σταδιακά και τα media καθήκοντα, δημιουργώντας ταυτόχρονα σημαντικές καμπάνιες, όπως την "Secret Agent" του 2016, αλλά και την πιο πρόσφατη "The Heist".

Η νέα αναθεώρηση αφορά μονάχα τα media, κάτι που σημαίνει πως δεν επηρεαστεί η δημιουργική σχέση με την GS&P. Αυτό, εξάλλου, επιβεβαίωσε και εκπρόσωπος της εταιρείας, λέγοντας: "Ενώ αναζητούμε πάντα τη βελτίωση αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών μας προγραμμάτων, η GS&P παραμένει ο βασικός μας συνεργάτης στη δημιουργική δουλειά".

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Kantar Media, η Adobe ξόδεψε 55 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα το 2016 και άλλα 27 εκατομμύρια στο πρώτο μισό του 2017.  
TAGS: Adobe