ΣΠΟΑΚ: Νέο λογότυπο τουριστικής προβολής
Στρατηγική τουριστικής προβολής του Σ.Π.Ο.Α.Κ. σε Ελλάδα και εξωτερικό και παρουσίαση νέου λογότυπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στρατηγική τουριστικής προβολής του Σ.Π.Ο.Α.Κ. σε Ελλάδα και εξωτερικό και παρουσίαση νέου λογότυπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Initiative UK προχώρησε στην πρόσληψη του heaf of strategy της Mindshare, Jed Hallam, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief strategy officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συναντήσεις με εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία έχει ξεκινήσει η Ikea, στο πλαίσιο αναθεώρησης του CRM λογαριασμού και με στόχο να προσθέσει σε αυτόν ψηφιακές δουλειές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέες συλλεκτικές φιγούρες αφιερωμένες στη διαχρονικότερη ελληνική αξία: την οικογένεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιδιαίτερα ξεχωριστός είναι φέτος ο Αυθεντικός Μαραθώνιος των Αθηνών για το «Μαζί για το Παιδί», καθώς αποτελεί αφορμή για ένδειξη αλληλεγγύης και αγάπης σε περισσότερα από 30.000 παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
‘Μικροί Ήρωες’ είναι όλα τα παιδιά της Ελλάδας, που αναπτύσσουν τα ταλέντα τους και έρχονται πιο κοντά στα όνειρα τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Fiat Chrysler Automobiles προχωρά σε αναθεώρηση των διαφημιστικών της συνεργασιών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα, περίπου, χρόνο μετά τη συγχώνευσή της με τη Starwood Hotels and Resorts, η Marriott International πραγματοποιεί αναθεώρηση του παγκόσμιου media buying and planning λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 4η συνεχόμενη χρονιά ο κόσμος συμμετέχει μέσα από μια διαδραστική ηλεκτρονική εφαρμογή και ο ΟΠΑΠ προσφέρει, ανακαινίζοντας τα παιδιατρικά νοσοκομεία «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Δήμος Αστυπάλαιας ανέθεσε στον όμιλο συμβούλων τουρισμού MTC GROUP το ετήσιο πλάνο ενεργειών για την προώθηση και ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ανατρεπτική web σειρά με τίτλο «Τhe Food Gang» project και βασικό χαρακτηριστικό την «αλήθεια» παρουσιάζουν η Jungle και η NEFF. H Λίνα Αθανασίου, Creative Director - Managing Partner της Jungle, και η Βαρβάρα Παππά, Head of Communications & Public Relations, Social Media Officer της BSH (NEFF), μας δίνουν τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΕΛΜΑ, η πρώτη ελληνική τσίκλα με μαστίχα Χίου, παραμένει αυθεντική όπως όταν πρωτοκυκλοφόρησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory