
Coca-Cola: Ενέργειες με φόντο το νησί της Κρήτης
Αυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola προσκαλεί το κοινό της να ζήσει μία ξεχωριστή εμπειρία απόλαυσης και διασκέδασης στο νησί της Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola προσκαλεί το κοινό της να ζήσει μία ξεχωριστή εμπειρία απόλαυσης και διασκέδασης στο νησί της Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ιωάννα Δρέττα αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας και Διευθύνουσας Συμβούλου στη Marketing Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοινό πεδίο αναφοράς των δύο φορέων αποτελεί η προσπάθεια να γίνει η Ελλάδα ένας ισχυρός συνεδριακός προορισμός...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑιτία ένα διαφημιστικό, το οποίο φέρει «εμφανείς ομοιότητες» με ένα ταξιδιωτικό σποτ που είχε προβληθεί πριν από τρία χρόνια στη Νότια Αφρική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann υπογράφει την καμπάνια λανσαρίσματος στην Ελλάδα της νέας Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, που ξεκινά την πορεία της από την ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Publicis Groupe ανακοίνωσε πως η Carla Serrano προάγεται σε Chief Strategy Officer και δημιούργησε δυο νέα σώματα διοίκησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Laurent Delmouly, Marketing Director της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, αναλύει τη στρατηγική επικοινωνίας για τα δημοφιλή brands της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχής ολοκλήρωση του σεμιναρίου The Art & Science of Negotiation by Harvard University Professor, Linda Kaboolian.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συμμετοχή άλλων τριών σημαντικών στελεχών από τις αγορές Σερβίας, Γερμανίας και Ρωσίας εξασφάλισε η οργανωτική επιτροπή του Golden Drum Festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση εταιρείας για τον χειρισμό των δημιουργικών της δραστηριοτήτων στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, βρίσκεται για πρώτη φορά η Starbucks.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση που ανέλαβε να σχεδιάσει και να διοργανώσει η εταιρία Giraffes in the Kitchen
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από ένα εξασέλιδο αφιέρωμα στο Madame Figaro, ένα από τα εβδομαδιαία περιοδικά με τη μεγαλύτερη επιρροή στη Γαλλία, αναδεικνύεται η καλλιτεχνικά ανήσυχη πλευρά της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory