Unruly: Συνεργασία με τη MediaCom
Η video ad tech εταιρεία Unruly, ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με τη MediaCom του δικτύου Group M για την αξιοποίηση ιδιόκτητων ερευνών που θα βοηθήσουν τα brands να κατανοήσουν σε βάθος τους καταναλωτές.
Η Unruly υποστήριξε πως θα χρησιμοποιήσει την έρευνα Cultural Connections της MediaCom μαζί με τα εργαλεία της για emotional data και insights, ώστε να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν γιατί κάποιο video περιεχόμενο λειτουργεί αποτελεσματικά σε κάποιες αγορές και σε άλλες όχι, επιτρέποντας έτσι την καλύτερη προσαρμογή του περιεχομένου και την ακριβέστερη στόχευση για μεγαλύτερο engagement.
H Cultural Connections που λανσαρίστηκε το 2016, προέκυψε από συνεργασία της MediaCom με τη Hofstede Insights για τη δημιουργία μιας βάσης δεδομένων των παραγόντων κουλτούρας που επηρεάζουν την απόκρισή τους σε brands και περιεχόμενο.
Η συνέντευξη βασίζεται σε περισσότερες από 60.000 καταναλωτικές συνεντεύξεις σε 52 χώρες. Η συνεργασία Unruly-MediaCom θα βρει αρχικά εφαρμογή σε Ασία-Ειρηνικό τον επόμενο μήνα, πριν "τρέξει" και σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, αργότερα μέσα στη χρονιά.
Η Unruly υποστήριξε πως θα χρησιμοποιήσει την έρευνα Cultural Connections της MediaCom μαζί με τα εργαλεία της για emotional data και insights, ώστε να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν γιατί κάποιο video περιεχόμενο λειτουργεί αποτελεσματικά σε κάποιες αγορές και σε άλλες όχι, επιτρέποντας έτσι την καλύτερη προσαρμογή του περιεχομένου και την ακριβέστερη στόχευση για μεγαλύτερο engagement.
H Cultural Connections που λανσαρίστηκε το 2016, προέκυψε από συνεργασία της MediaCom με τη Hofstede Insights για τη δημιουργία μιας βάσης δεδομένων των παραγόντων κουλτούρας που επηρεάζουν την απόκρισή τους σε brands και περιεχόμενο.
Η συνέντευξη βασίζεται σε περισσότερες από 60.000 καταναλωτικές συνεντεύξεις σε 52 χώρες. Η συνεργασία Unruly-MediaCom θα βρει αρχικά εφαρμογή σε Ασία-Ειρηνικό τον επόμενο μήνα, πριν "τρέξει" και σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, αργότερα μέσα στη χρονιά.