Κωτσόβολος: Στηρίζει φοιτητές με προγράμματα σπουδών
Υποτροφίες για προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στο BCA College
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υποτροφίες για προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στο BCA College
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για δεύτερη χρονιά, η ομάδα εθελοντών του Πλαισίου σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, θα βρεθεί δίπλα σε παιδιά -μαθητές σχολείων ευπαθών περιοχών της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Barclays προτίθεται να μετακινήσει τον, ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιο media λογαριασμό της στην Omnicom Media έπειτα από έξι χρόνια συνεργασίας με τη Maxus του WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το όνομα Wavemaker θα χρησιμοποιεί η νέα οντότητα που προέκυψε από τη συγχώνευση των εταιρειών MEC και Maxus του ομίλου WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε σημαντική συμφωνία συνεργασίας για την ορθή ανακύκλωση συσσωρευτών προχώρησε η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης (Corporate Responsibility Institute) ανακοίνωσε την έναρξη των δηλώσεων συμμετοχής για την αξιολόγηση CR Index 2017-2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο vice president του digital sales and marketing της Coca Cola, Mark Elkins αποχώρησε έπειτα από 11 χρόνια παρουσίας στον όμιλο αναψυκτικών για να ενταχθεί στη συμβουλευτική McKinsey & Company.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ogilvy αναδείχτηκε νικήτρια σε spec που πραγματοποίησε το Department for International Trade (DIT) της βρετανικής κυβέρνησης, με στόχο την ενθάρρυνση των επιχειρήσεων να ενισχύσουν τις εξαγωγές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ταινία «Greece-A 365-Day Destination» συμμετέχει με αξιώσεις στον «2ο Διαγωνισμό Βίντεο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η γνωστή αλυσίδα καφέ Costa προχώρησε στην πρόσληψη της Lida για τον χειρισμό του πρώτου παγκόσμιου loyalty strategy προγράμματος που λανσάρει, έπειτα από spec που χειρίστηκε η AAR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η L'Oreal Paris διέκοψε τη συνεργασία της με το διεμφυλικό μοντέλο Munroe Bergdorf, έπειτα από ποστάρισμα στο Facebook που ανέφερε πως "όλοι οι λευκοί άνθρωποι είναι ρατσιστές".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι 10 νικητές του World of Difference του Ιδρύματος Vodafone πρόσφεραν με την εργασία τους στην κοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory