Wind: Μισό εκ. ευρώ η συνεισφορά σε 43 κοινωνικούς φορείς για παιδιά
Έχοντας υιοθετήσει τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η Wind υλοποιεί με συνέπεια την 15ετη στρατηγική της για Εταιρική Υπευθυνότητα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έχοντας υιοθετήσει τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η Wind υλοποιεί με συνέπεια την 15ετη στρατηγική της για Εταιρική Υπευθυνότητα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ομάδα της Rascal μιλά για τη συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ, στην υλοποίηση της νέας καμπάνιας για το Milko με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κερδισμένο είναι το Ηνωμένο Βασίλειο σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική για τον όμιλο Omnicom στη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του φετινού οικονομικού έτους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Revlon συγκέντρωσε τον, ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων, multi-brand παγκόσμιο διαφημιστικό της λογαριασμό στις Grey και Mediacom του ομίλου WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω, η Nova εκφράζει έμπρακτα την αμέριστη υποστήριξή της στους πληγέντες κατοίκους του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, στο Μακεδονία Παλλάς, έγινε η ανακοίνωση της χορηγικής συνεργασίας διάρκειας 3 χρόνων μεταξύ Stoiximan.gr και ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Publicis παρουσίασε ισχυρή οργανική ανάπτυξη 7,8% στο Ηνωμένο Βασίλειο για το πρώτο μισό του έτους, σε μια περίοδο που ο όμιλος επικοινωνίας αντιμετώπισε νομικά ζητήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Amita για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στις μητέρες και τα παιδιά τους μέσα από το www.apoagapi.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η «Σουρωτή» και το «Μακεδονία Παλλάς» είναι οι νέοι χορηγοί της Super League, μιας και οι ομάδες είχαν ψηφίσει υπέρ της πρότασης των εταιριών του Ιβάν Σαββίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tη συνεισφορά του στην ελληνική οικονομία, την κοινωνία, το περιβάλλον, αλλά και τη συμβολή του στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας μας, παρουσίασε ο Όμιλος ΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MillerCoors αναθεώρησε το ρόστερ δημιουργικών εταιρειών για το brand Miller για πέμπτη φορά μέσα σε λιγότερο από έξι χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MullenLowe Group προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας PR και στρατηγικής επικοινωνίας, Salt, καθώς επιθυμεί να προσθέσει υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων στις προσφορά της στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις λοιπές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory