To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Rascal - Milko: Πίστεψέ το - Since 2014

Rascal - Milko: Πίστεψέ το - Since 2014

Η ομάδα της Rascal μιλά για τη συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ, στην υλοποίηση της νέας καμπάνιας για το Milko με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. 

Ποιο είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει η νέα καμπάνια του Milko της ΔΕΛΤΑ με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο; Ποιο ήταν το brief που σας δόθηκε και πώς το προσεγγίσατε;

Όταν μιλάμε για το Milko, το μήνυμα είναι ένα: “Ψηλά το κεφάλι”. Μια αποτύπωσή του, είναι η καμπάνια “Πίστεψέ το” την οποία και ξεκινήσαμε παρέα με το Milko και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, όταν αναλάβαμε τον λογαριασμό το 2014. Η ψυχή αυτού του μηνύματος έχει δώσει ένα δημιουργικό πλουραλισμό τον οποίο με κάθε ευκαιρία, και χάρη στην άριστη σχέση με την ομάδα της ΔΕΛΤΑ, ξεδιπλώνουμε.

Όπως είπαμε, το πρώτο σκέλος της καμπάνιας μας ξεκίνησε το 2014, όταν με πλήρη σεβασμό και ταπεινότητα, δώσαμε βήμα στον Γιάννη Αντετοκούνμπο να διηγηθεί την ιστορία του. Έτσι, μέσα από μια πολυδιάστατη καμπάνια, εγκαινιάσαμε τη συνεργασία αυτή, δημιουργώντας αρκετά διαφορετικά πράγματα τα οποία όλα μαζί κατάφεραν όχι μόνο να συνδέσουν το Milko με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, αλλά να έχουν αντίκτυπο τόσο στην εμπορική όσο και στην στρατηγική κατεύθυνση του brand. Milko και μπάσκετ πάνε μαζί γιατί το Milko δίνει ενέργεια στον οργανισμό καθώς περιέχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, βιταμίνες και μέταλλα και όλα αυτά, με τον πιο απολαυστικό τρόπο. Ειδικά όταν μιλάμε σε ηλικίες 13-24 που είναι και το core κοινό του Μilko.

Το δεύτερο βήμα αυτής της καμπάνιας, το οποίο ζούμε σήμερα, ξεκίνησε πριν από 1 1/2 χρόνο, όταν αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε το μπάσκετ σαν βασικό όχημα της επικοινωνίας του Μilko, καθώς οι αξίες του ίδιου του αθλήματος έρχονται σε απόλυτη ταύτιση με το μήνυμα της μάρκας, ενώ αποτελεί το φυσικό χώρο του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η ιδέα μας ήταν αρκετά απλή: αποφασίσαμε να μας πει ο Γιάννης τι σημαίνει μπάσκετ. Με το μπάσκετ σαν όχημα, χτίσαμε μια βιωματική ταινία που συνδέει το μπάσκετ, την ίδια τη ζωή, τον Γιάννη και φυσικά το Μilko.



Σημαντικό κομμάτι του
spot είναι και η προβολή της urban πλευράς της Αθήνας του σήμερα. Γιατί προχωρήσατε σε αυτή την επιλογή και στο συγκεκριμένο κινηματογραφικό ύφος;

Η συγκεκριμένη δουλειά ήταν αρκετά ιδιαίτερη απ’ όλες τις απόψεις. Δουλεύοντας το project, ανακαλύψαμε τη δίψα που υπάρχει εκεί έξω για το μπάσκετ και γι’ αυτό, το μπάσκετ είναι παντού. Αυτό είναι που μας ενθάρρυνε και μας πείσμωσε να βγάλουμε μια ταινία που θα επικοινωνεί την αλήθεια του μπάσκετ όπως την ζούμε όλοι μας καθημερινά, βγάζοντας παράλληλα μια όμορφη πλευρά της Αθήνας μέσα από μια ωμή κινηματογράφησή της.

Βασικός στόχος εξ’ αρχής, ήταν να βρούμε όλα τα γήπεδα την Αθήνας, να βρούμε αληθινούς χαρακτήρες, να φτιάξουμε μπασκέτες σε μέρη που θα θέλαμε να υπάρχουν, να γνωρίσουμε πραγματικούς παίκτες, ερασιτέχνες, να κάνουμε αυτούς που θα δουν την ταινία να παίξουν μπάσκετ και αυτούς που δεν παίζουν, να το αρχίσουν. Δεν θέλαμε να φτιάξουμε κάτι που να φαίνεται ωραίο, θέλαμε να δείξουμε το ωραίο όπως το ζούμε κάθε μέρα στην πόλη μας.

Γενικότερα, ποια θα λέγατε πως είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του brand Milko και πώς αντικατοπτρίζονται σε αυτή την καμπάνια;

Σε αξιακό επίπεδο, αυτό που έχει χτίσει το Μilko όλα αυτά τα χρόνια με το “Ψηλά το κεφάλι” αντικατοπτρίζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η προσωπική του ιστορία άλλωστε, είναι μια αληθινή αποτύπωση του “Ψηλά το κεφάλι”, καθώς παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μικρός, πίστεψε στο όνειρό του και βρίσκεται ήδη στο πάνθεον του NBA.

Επιπλέον, το μήνυμα μεταφέρεται και στο ίδιο το μπάσκετ, καθώς η γενικότερη φιλοσοφία του αθλήματος όπως παρουσιάζεται στην καμπάνια μας είναι σε απόλυτη ταύτιση με τα μηνύματα που θέλει να περάσει το Μilko με το “Ψηλά το κεφάλι” και το “Πίστεψέ το”.

Η στροφή της μάρκας προς τον αθλητισμό φυσικά δεν είναι τυχαία, καθώς το ίδιο το προϊόν, μπορεί να έχει ρόλο στον ίδιο τον αθλητή είτε πριν την προπόνηση σαν ενεργειακό boost, είτε μετά από αυτήν, σαν recovery. Δεν είναι σύμπτωση άλλωστε πως στην Αμερική το σοκολατούχο γάλα λογίζεται πλέον σαν αθλητικό ποτό λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη.

Φυσικά, τo μήνυμα του Milko “Ψηλά το κεφάλι” στο πλαίσιο της πλατφόρμας “Πίστεψέ το”, δεν απευθύνεται μόνο στους αθλητές αλλά ενθαρρύνει τα νέα παιδιά να πιστέψουν στον εαυτό τους και να κυνηγήσουν το όνειρό τους όποιο και αν είναι αυτό, με το κεφάλι ψηλά.

Σε ποιες άλλες πλατφόρμες τρέχει η καμπάνια;

Η καμπάνια μας έχει βάθος και δεν επεκτείνεται μόνο σε επικοινωνιακά μέσα. Εκτός από το digital περιβάλλον, το Μilko έχει αγαπήσει το μπάσκετ, το έχει βρει εκεί που παίζεται και το στηρίζει μέσω των 3χ3 τουρνουά της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από μια σειρά ενεργειών που ετοιμάζουμε, αυτή η κοινή πορεία θα ενισχυθεί ακόμα πιο πολύ, με ακόμα πιο όμορφα πράγματα.

Πώς ήταν η συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο; Υπήρχε κάτι που σας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση;

Η συνεργασία μας με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο είναι από την πρώτη της στιγμή άριστη. Ο Γιάννης είναι ένα πολύ σοβαρό και μετρημένο παιδί και άριστος συνεργάτης κάτι που έχουμε διαπιστώσει σε όλα τα project που έχουμε υλοποιήσει παρέα. Φυσικά, εκτός από τα σωματικά του προσόντα αυτό που μας κάνει πάντα εντύπωση είναι η ευγένεια, το ήθος, η σεμνότητά του αλλά και το ταλέντο του στη φωτογραφία καθώς ουκ ολίγες φορές “έκλεψε” το ρόλο του φωτογράφου από τον φωτογράφο μας. Κατά τα άλλα, Cool.

ΔΕΛΤΑ

Άννα Κυδωνάκη, Δημήτρης Ζήγρας, Δήμητρα Καλπακτσή

RASCAL

Creative: Χρήστος Κουτσούκος, Γιάννης Πάλλης

Account Management: Μόνικα Μηλιώρη, Λίζα Γκουρτσούλη

Production: Παναγιώτα Λότσου, Φωτεινή Νταφώτη, Danny&Loco, Γιάννης Γεωργίου, Όλγα Μαραγκού, Βαγγέλης Φακίνος, Γιάννης Χαλκιαδάκης, Πάνος Καλίτσης, Αλεξάνδρα Κωστάκη, Δημήτρης Mann, Rabbeats, Amy Makris.

Film link with full credits: https://vimeo.com/223350340 | Μilko YouTube http://bit.ly/2gMAgZz

Η έναρξη της συνεργασίας του Milko το 2014 με την πρώτη καμπάνια “Πίστεψέ το”.


Ένα πραγματικά ζωντανό video game, το Big Hoops έτρεξε τον Σεπτέμβριο του  2016.


Η ταινία “Θα σου πω τι είναι μπάσκετ”, γυρίστηκε στην Αθήνα, από τα τέλη Απριλίου μέχρι τις αρχές Ιουνίου. Η ταινία έχει διάρκεια 3:01”, από συνολικά 8 ώρες υλικό.


To online activation Big Shot που έτρεξε μαζί με συλλεκτική συσκευασία το 2014, εξελίχθηκε σε ένα event, όπου 800 τυχεροί είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.