OgilvyRED: Τι ακολουθεί για τα brands στο social πεδίο;
Τι έδειξε η αξιολόγηση στις κορυφαίες social media πλατφόρμες της εποχής και πώς κατάφεραν συγκεκριμένες content πρακτικές να διακριθούν για την αποτελεσματικότητά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι έδειξε η αξιολόγηση στις κορυφαίες social media πλατφόρμες της εποχής και πώς κατάφεραν συγκεκριμένες content πρακτικές να διακριθούν για την αποτελεσματικότητά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Bentley αποφάσισε τελικά να διατηρήσει τη συνεργασία της με την Keko London, έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναθεώρησης των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μουσική υπηρεσία Shazam προχώρησε στην πρόσληψη της branded content marketing chief της Viacom, Alexis Rodriguez, προκειμένου να αποτελέσει τη νέα επικεφαλής του τμήματος global marketing solutions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Richard Pinder παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του σαν chief executive της Crispin Porter & Bogusky London, καθώς αναζητά "επιστροφή στην επιχειρηματική ζωή".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η γαλλική εταιρεία smartphones Wiko κάνει επίσημα την είσοδό της στην ελληνική αγορά και η Petra Ventura, Head of Marketing & Communication, Wiko Southern Europe, μιλάει στο adbusiness τόσο για τη φιλοσοφία και τις αξίες του brand, όσο και για την επικοινωνιακή υποστήριξη του λανσαρίσματος στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mια νέα πρωτότυπη social media καμπάνια «τρέχει» αυτό το διάστημα η Pitsos με την υπογραφή της Jungle. Ο Γιώργος Λευιτικός, Founder της Jungle, και η Βαρβάρα Παππά, Head of Communication, BSH Οικιακές Συσκευές, μας μιλούν για το project #MamaRules, που επιχειρεί να προχωρήσει το brand ένα βήμα παραπέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Publicis Media προχωρά σε rebranding της Mediavest Spark σε Spark Foundry, σε μια προσπάθεια να επεκτείνει τη σειρά υπηρεσιών της media εταιρείας και να της προσδώσει ένα "start up πνεύμα".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντική δραστηριότητα ανέπτυξε το τελευταίο διάστημα το Διοικητικό Συμβούλιο του HAPCO λαμβάνοντας μέρος σε καθοριστικές συναντήσεις και εκδηλώσεις για τις προοπτικές του κλάδου του Συνεδριακού Τουρισμού στην χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαδέχεται τον Λάμπρο Γιαννούχο. Τα υπόλοιπα μέλη του Συμβουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Coty βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης εταιρείας για τον χειρισμό social media δραστηριότητας για τη μάρκα Rimmel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο WPP αποφάσισε να ενσωματώσει την Possible μέσα στη Wunderman, καθώς επιδιώκει να "ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις των παγκόσμιων marketers τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Nespresso με βασική της δέσμευση τη διατηρησιμότητα, παρουσιάζει στο κοινό τη δεύτερη ζωή μίας κάψουλας καφέ και μας καλεί να την ανακυκλώσουμε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory