To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Media: Rebranding για τη Mediavest Spark

Publicis Media: Rebranding για τη Mediavest Spark
Η Publicis Media προχωρά σε rebranding της Mediavest Spark σε Spark Foundry, σε μια προσπάθεια να επεκτείνει τη σειρά υπηρεσιών της media εταιρείας και να της προσδώσει ένα "start up πνεύμα".

Το media παρακλάδι του Publicis Groupe (Publicis Media) ανέφερε σε σχετική ενημέρωση: "Αυτή η κίνηση υπογραμμίζει τη διαρκή δέσμευση της εταιρείας για εξέλιξη και αντικατοπτρίζει τις προσφορές της, που εκτείνονται πέρα από τις παραμέτρους του media και της επένδυσης, περιλαμβάνοντας στοιχεία όπως analytics, τεχνολογία και καινοτομία, insights, content, commerce και πολλά άλλα".

Η εξέλιξη αυτή σημαίνει πως το όνομα Mediavest θα παύσει να υπάρχει έπειτα από 18 χρόνια και δίνει τέλος σε μια μακρά περίοδο σεναρίων, σύμφωνα με τα οποία η Publicis Media θα μπορούσε να συγχωνεύσει την συγκεκριμένη εταιρεία με κάποιο από τα τρία μεγάλα παγκόσμια media δίκτυα που διαθέτει.

Παρ' όλα αυτά, η απόφαση να διατηρήσει τη Spark Foundry σαν μια ξεχωριστή full-service media εταιρεία, με προσωπικό 3.500 ατόμων, αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης του μητρικού ομίλου προς τα εταιρικά της brands.

Στο μεταξύ, σύντομα αναμένεται να γίνει γνωστός ο επικεφαλής της ανανεωμένης εταιρείας, ενώ είχε προηγηθεί τον Φεβρουάριο η αποχώρηση του global brand president της Mediavest Spark, Brian Terkelsen. "Το όραμα που διαθέτει η Spark Foundry προσφέρει ωφέλιμη ενέργεια, η οποία μπορεί να φέρει αποτελέσματα για τους πελάτες μας" σχολίασε ο global chief executive της Publicis Media, Steve King. Οι βασικές αγορές ενδιαφέροντος της Spark Foundry είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Μέση Ανατολή, η Πολωνία και η Αυστραλία.