
Lidl Hellas: Συμμετείχε στον αγώνα No Finish Line
Στον μεγαλύτερο διεθνή φιλανθρωπικό αγώνα No Finish Line, που για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα από τις 26 ως τις 30 Απριλίου, συμμετείχε η Lidl Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον μεγαλύτερο διεθνή φιλανθρωπικό αγώνα No Finish Line, που για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα από τις 26 ως τις 30 Απριλίου, συμμετείχε η Lidl Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δυναμική τροχιά ανανέωσης με νέα ομάδα, νέα στρατηγική και νέο υποστηρικτή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», διαγωνισμό στο Facebook, με θέμα «Το έχεις με την οδήγηση»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδικά για το Athens, 3RD Customer Experience Festival που θα υλοποιηθεί από τη Secret Key στις 25 Μαϊου, η Focus Bari σχεδιάζει και υλοποιεί την 1η έρευνα στην Ελλάδα μεταξύ επαγγελματιών για την εμπειρία του πελάτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι GREEN ANGELS πραγματοποίησαν την Τρίτη 25 Απριλίου το 1ο Εθνικό Debate Περιβαλλοντικής Διαχείρισηςσε συνεργασία με το ΕΙΔΙΠ της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HSBC προσέλαβε την πρώην executive της Mondelez International, Leanne Cutts προκειμένου να αποτελέσει τη νέα επικεφαλής του marketing στον όμιλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MillerCoors επιβεβαίωσε τη φημολογία που την ήθελε να καταλήγει οριστικά στη νέα digital και social media συνεργάτιδα του brand Miller Lite.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ global CEO της IPG Mediabrands, Henry Tajer αποχωρεί από την εταιρεία, έπειτα από δυο χρόνια σε αυτό το ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 14η συνεχόμενη χρονιά, ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας- ΣΔΑΔΕ διοργανώνει το ετήσιο Συνέδριο, με θέμα “ΗR Vision for the Future’’.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συμπόσιο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Athens Tech College διοργανώνει ένα τριήμερο σεμινάριο διαπραγματεύσεων από 9-11 Ιουνίου στις εγκαταστάσεις του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην προσθήκη νέων μελών στην παγκόσμια ομάδα ηγεσίας, προχώρησε τις προηγούμενες ημέρες η World Federation of Advertisers (WFA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory