Athens Tech College: Επιτυχές το σεμινάριο διαπραγματεύσεων
Επιτυχής ολοκλήρωση του σεμιναρίου The Art & Science of Negotiation by Harvard University Professor, Linda Kaboolian.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιτυχής ολοκλήρωση του σεμιναρίου The Art & Science of Negotiation by Harvard University Professor, Linda Kaboolian.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη συμμετοχή άλλων τριών σημαντικών στελεχών από τις αγορές Σερβίας, Γερμανίας και Ρωσίας εξασφάλισε η οργανωτική επιτροπή του Golden Drum Festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναζήτηση εταιρείας για τον χειρισμό των δημιουργικών της δραστηριοτήτων στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, βρίσκεται για πρώτη φορά η Starbucks.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκδήλωση που ανέλαβε να σχεδιάσει και να διοργανώσει η εταιρία Giraffes in the Kitchen
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από ένα εξασέλιδο αφιέρωμα στο Madame Figaro, ένα από τα εβδομαδιαία περιοδικά με τη μεγαλύτερη επιρροή στη Γαλλία, αναδεικνύεται η καλλιτεχνικά ανήσυχη πλευρά της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Henkel επέλεξε τη DDB New York, προκειμένου να αποτελέσει τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα για το brand απορρυπαντικού Persil ProClean στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης βραβεύει, για 9η συνεχή χρονιά, τις πιο υπεύθυνες ελληνικές εταιρείες, σύμφωνα µε τον Εθνικό ∆είκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index & CRI Pass
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Δημήτρης Μαύρος και ο Νίκος Αυλώνας, Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος, αντίστοιχα, του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης, μιλάνε στο adbusiness για την επικείμενη απονομή των διακρίσεων του CR Index, την πορεία της ΕΚΕ στην Ελλάδα αλλά και τα επόμενα βήματα του Ινστιτούτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Smirnoff αποφάσισε να διασκεδάσει τους ισχυρισμούς του Donald Trump περί κατάθεσής του υπό όρκο για την εμπλοκή της Ρωσίας στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Jodie Stranger αναλαμβάνει τα ηνία στη Starcom UK και στο τμήμα παγκόσμιων πελατών της εταιρείας στην περιφέρεια ΕΜΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή της Taboola και διακεκριμένων εταιριών του χώρου σε ένα γεμάτο τετράωρο, που ανάδειξε τις τάσεις και βέλτιστες πρακτικές του Content Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά τον χθεσινό ισχυρό σεισμό στη Λέσβο, η Nova εκφράζει την αμέριστη υποστήριξή της στους πληγέντες κατοίκους του νησιού και προχωρά άμεσα στις παρακάτω ενέργειες ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της στο νησί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory