Περιορισμένο rebranding για την Imperial
Αλλαγή ονόματος σε εταιρικό website και κεντρικά γραφεία για την εταιρεία καπνικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγή ονόματος σε εταιρικό website και κεντρικά γραφεία για την εταιρεία καπνικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξαγορά που στοχεύει στην επέκταση της αποτελεσματικής μέτρησης και της κατανομής των marketing budgets στους programmatic partners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αλλαγή λογοτύπου προχωρά η OTESAT_MARITEL, στο πλαίσιο καθιέρωσης ενιαίας εικόνας για όλες τις εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πρόγραμμα-σταθμό στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού παρουσίασαν Novartis Oncology και Asset Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ενέργεια που δημιουργήθηκε, καλεί τους χρήστες να επιλέξουν το δώρο που θέλουν και να το διεκδικήσουν μέσω κλήρωσης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 2η συνεχόμενη χρονιά, μικροί φίλαθλοι βρέθηκαν στα δημοσιογραφικά θεωρεία όλων των αγώνων της 15ης αγωνιστικής της Super League
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα καταστήματα Καλογήρου πρωτοπορούν και προσφέρουν την απόλυτη εμπειρία shopping στο window shopping!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αυτές τις γιορτές να θυμάστε πως δίπλα μας υπάρχουν άνθρωποι σαν εμάς που η ζωή τα έφερε λίγο ανάποδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο κανάλι EDGE Sport HD, που είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στα αθλήματα δράσης, μεταδίδεται στην Ελλάδα, μόνο στον OTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα για την πολυσυζητημένη νέα σειρά την Κυριακή 27 Δεκεμβρίου στις 21:40, το κανάλι FOX.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH GoDaddy, η εταιρεία που προσφέρει τεχνολογικές λύσεις σε μικρές επιχειρήσεις, προχώρησε στην πρόσληψη της MEC για τον χειρισμό του παγκόσμιου media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της νέας καμπάνιας της Microsoft Ελλάς με πρωταγωνιστές τον Edge, την Hello και τον Defender.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory