Συνεργασία CF Bucherer - Havas Worldwide
Η ελβετική μάρκα πολυτελών ρολογιών έχει προχωρήσει στην πρόσληψη της Havas Worldwide London για το χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελβετική μάρκα πολυτελών ρολογιών έχει προχωρήσει στην πρόσληψη της Havas Worldwide London για το χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γνωστή μαγείρισσα θα προτείνει συνταγές και μυστικά μέσα από την εκπομπή NaMaste της Ναταλίας Γερμανού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετοχή εκδοτικών οίκων, startups και πανεπιστημίων στο project AEMII, που λανσάρει το Future Lab της European Magazine Media Association.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά από videos κατά της χρήσης κάνναβης τα οποία αντιμετωπίστηκαν με διάθεση χλευασμού!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δαπάνη θα φτάνει στα 2 εκατ. δολάρια (τουλάχιστον) την εβδομάδα, παραδέχτηκε ο υποψήφιος για το χρίσμα των Ρεπουμπλικάνων στις επερχόμενες προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγάλη νικήτρια του χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού του ραδιοφωνικού σταθμού Sfera.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο κανάλι με ντοκιμαντέρ, το οποίο είναι αφιερωμένο στην παγκόσμια ιστορία και τις μεγάλες ανακαλύψεις της ανθρωπότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαταγγελία για παραπλανητικό μήνυμα, γύρω από τη διατροφή των παιδιών στη Βρετανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΊσως η πιο εμβληματική φυσιογνωμία του ροκ, ο Ian “Lemmy” Kilmister των Motorhead μας αποχαιρέτησε μετά από 70 χρόνια. Μέσα στα χιλιάδες άλλα είχε κάνει και μια διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξε η ετήσια έρευνα της AdMedia Partner, μεταξύ executives εταιρειών marketing, media και σχετικής τεχνολογίας σε ΗΠΑ κι εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα ακουστικά κεφαλής h.ear on της Sony «έδωσαν χρώμα» στο χριστουγεννιάτικο πάρτυ του En Lefko 87.7
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone φέρνει τα χριστουγεννιάτικα έθιμα δίπλα μας με χρήση τεχνολογίας Augmented Reality σε interactive bus stops απο την JWT Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory