To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ενίσχυση εξαγορών και συγχωνεύσεων το 2016

Ενίσχυση εξαγορών και συγχωνεύσεων το 2016
Ενίσχυση εξαγορών και συγχωνεύσεων το 2016

Η δραστηριότητα εξαγορών και συγχωνεύσεων μεταξύ των εταιρειών marketing, media και σχετικής τεχνολογίας, μπορεί να ενταθεί μέσα στο 2016, με περισσότερους προοπτικούς αγοραστές να αναζητούν deals.

Συγκεκριμένα, το 54% των συμμετεχόντων σε ετήσια βιομηχανική έρευνα της AdMedia Partner, η οποία απευθύνθηκε σε executives στις Ηνωμένες Πολιτείες και στο εξωτερικό, τόνισαν πως θα εξετάσουν την πώληση των επιχειρήσεών τους μέσα στο νέο έτος. Το ποσοστό αυτό είναι σημαντικά βελτιωμένο από αυτό το αντίστοιχης περσινής έρευνας (40%). Την ίδια στιγμή, το ενδιαφέρον μεταξύ των προοπτικών αγοραστών παρέμεινε σταθερό, με τα 2/3 περίπου να αναφέρουν πως θα αναζητήσουν νέους στόχους.

Στο μεταξύ, το 79% των συμμετεχόντων συμβουλεύει πωλητές και αγοραστές να δράσουν άμεσα, με τον managing director της AdMedia, Seth Alpert να επισημαίνει μεταξύ άλλων πως "δεν ψάχνουν για deals μόνο οι μεγάλοι όμιλοι επικοινωνίας. Τα είδη των αγοραστών marketing υπηρεσιών έχουν επεκταθεί". "Από την πλευρά των αγοραστών, υπάρχει αναγνώριση πως τα πράγματα αλλάζουν και ο τρόπος να συμβαδίσουν με αυτή την κατάσταση και να παραμείνουν ανταγωνιστικός, είναι να αυξήσουν τις ικανότητές τους. Ο ταχύτερος και πιο ασφαλής τρόπος να το πετύχουν, είναι να αποκτήσουν μια εταιρεία η οποία κάνει καλά, αυτό που εκείνοι δεν κάνουν" συμπλήρωσε ο Alpert.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τρεις είναι οι τομείς που σημείωσαν σημαντική αύξηση αναφορικά με το ενδιαφέρον των ερωτηθέντων: το market research, η ad εχνολογία και το custom content/native advertising. "Υπάρχει η αίσθηση πως το να είσαι απλά μια σπουδαία δημιουργική εταιρεία είναι αρκετό. Όμως, αυτό δεν φτάνει σήμερα" ανέφερε ο Alpert.