Το πρώτο διαφημιστικό του Trump
Πώς θα γίνει η Αμερική ξανά σπουδαία; Ο Υποψήφιος Πρόεδρος Donald Trump δίνει τις εξηγήσεις μέσα σε 30 δευτερόλεπτα, στο πρώτο του τηλεοπτικό προεκλογικό σποτ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς θα γίνει η Αμερική ξανά σπουδαία; Ο Υποψήφιος Πρόεδρος Donald Trump δίνει τις εξηγήσεις μέσα σε 30 δευτερόλεπτα, στο πρώτο του τηλεοπτικό προεκλογικό σποτ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα περίπτερα βρίσκεται το πρώτο τεύχος του ALLSTAR BASKET για το 2016 με συνέντευξη του Ραντούλιτσα και θέμα για τη μάχη Euroleague-FIBA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έρευνα αποκαλύπτει πώς τα social media τη σημερινή εποχή αποτελούν τον ταχύτερο τρόπο προβολής και ανάπτυξης brands και περιεχομένου και στο χώρο των publishers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου παρατείνεται η ψηφοφορία για τα RetailBusiness Awards 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθώς βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για την πραγματοποίηση της 5ης διοργάνωσης των Marketing Excellence Awards, ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Νίκος Ματθαίος, μας παρουσιάζει τον πολύ σημαντικό θεσμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσίαση των πλέον σύγχρονων Συστημικών τάσεων στο Προσωπικό και Εταιρικό Branding.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελβετική μάρκα πολυτελών ρολογιών έχει προχωρήσει στην πρόσληψη της Havas Worldwide London για το χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γνωστή μαγείρισσα θα προτείνει συνταγές και μυστικά μέσα από την εκπομπή NaMaste της Ναταλίας Γερμανού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετοχή εκδοτικών οίκων, startups και πανεπιστημίων στο project AEMII, που λανσάρει το Future Lab της European Magazine Media Association.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά από videos κατά της χρήσης κάνναβης τα οποία αντιμετωπίστηκαν με διάθεση χλευασμού!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δαπάνη θα φτάνει στα 2 εκατ. δολάρια (τουλάχιστον) την εβδομάδα, παραδέχτηκε ο υποψήφιος για το χρίσμα των Ρεπουμπλικάνων στις επερχόμενες προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγάλη νικήτρια του χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού του ραδιοφωνικού σταθμού Sfera.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory