Enterprise Greece: Πρωτοβουλιά για μεσογειακά είδη
Ολοκληρώθηκε με πάνω από 2.000 συμμετέχοντες από όλη την Ελλάδα η δράση ενημέρωσης «Ψάρια μεγαλωμένα με Φροντίδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε με πάνω από 2.000 συμμετέχοντες από όλη την Ελλάδα η δράση ενημέρωσης «Ψάρια μεγαλωμένα με Φροντίδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ριζική αναμόρφωση της εταιρικής ταυτότητας (brand) αντικατοπτρίζει την αλλαγή σε μία εταιρεία επιστημών και τεχνολογίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Μedia Markt πρωτοπορεί και διοργανώνει σε συνεργασία με το Youtube τον πρώτο ελληνικό διαγωνισμό για ΥouΤubers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εκ νέου επιλογή της OMD προχώρησε η Beiersdorf για τον λογαριασμό media στην περιφέρεια Μέσης Ανατολής, συνολικής αξίας 58 εκατομμυρίων δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοιχτά στους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να συμμετέχουν, είναι μέχρι τις 8 Απριλίου τα Care Awards 2016 τα οποία διοργανώνουν οι EACA, ACT Responsible.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν ο director της παγκόσμιας media στρατηγικής, Jonathan Halvorson, έπειτα από οκτώ μήνες παρουσίας σε αυτό το ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα καμπάνια επικοινωνίας και προώθησης της πόλης της Αθήνας “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” παρουσίασαν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη έρευνα του DUO δείχνει ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων επιλέγει να προστατεύει αναλώσιμα αντικείμενα, ενώ δεν κάνει το ίδιο για τον εαυτό του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 5ος κύκλος της σειράς «Once Upon A Time» επιστρέφει στο FOX Life τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 15 Δεκεμβρίου η τελετή απονομής και η ανάδειξη των νικητών της διοργάνωσης της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βασικά συμπεράσματα του CEO Summit της ΕΕΔΕ που πραγματοποιήθηκε στις 8 Δεκεμβρίου με τίτλο «Γεωπολιτική: Μπορεί η Ελλάδα να αναδειχθεί ως business hub».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠληροφορίες για συμφωνία 400-500 εκατ. δολαρίων ανάμεσα στην εταιρεία αθλητικών ειδών και τον επαγγελματία μπασκετμπολίστα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory