Πλησιάζει το Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου της Λάρισας
Στην τελική ευθεία το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην τελική ευθεία το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Συνασπισμός για Καλύτερες Διαφημίσεις (Coalition for Better Ads) λάνσαρε τα πρώτα του Better Ads Standards για dekstop και mobile web.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda στην Ελλάδα είναι χορηγός στην Ακαδημία Μπάσκετ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός SUPERFOODS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού», και φέτος το Πάσχα, προσκαλεί όλους τους μικρούς και μεγάλους φίλους του να επισκεφτούν τα πασχαλινά bazaars που διοργανώνει σε πολλές περιοχές στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σειρά αλλαγών στην παγκόσμια ηγεσία, απόρροια της επικείμενης ανάληψης καθηκόντων CEO από τον James Quincey.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία εκτυπωτική εργασία, η οποία σχεδιάστηκε και παράχθηκε για έναν διαφορετικό και πολύ σημαντικό σκοπό, ήταν εκείνη που οι άνθρωποι της PressiousArvanitidis ψήφισαν ως την «Pressious Εργασία της Χρονιάς» για το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Sanofi αποφάσισε να προχωρήσει σε αναθεώρηση του, ύψους 900 εκατομμυρίων ευρώ, παγκόσμιου media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Anheuser-Busch InBev ξεκινά παγκόσμια αναθεώρηση των media συνεργασιών της και θέτει σε διεκδίκηση τις planning και buying επιχειρήσεις της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μήνυμα "Δείξε ποιος Είσαι" η WIND δίνει για 7η χρονιά το παρών ως Μέγας Χορηγός στον 12ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για πέμπτη συνεχή χρονιά, μαθητές σχολείων από Αττική και Θεσσαλονίκη μπορούν να συμμετέχουν σε προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που πραγματοποιεί η Οργάνωση Καλλιστώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μετατοπίσει τα media των ΗΠΑ στην RPA από τον Ιανουάριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η 3Μ Company προχώρησε στην επιλογή της Venables Bell & Partners για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory