To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coalition for Better Ads: Τα πρώτα Standards για Ευρώπη και Αμερική

Coalition for Better Ads: Τα πρώτα Standards για Ευρώπη και Αμερική
Ο Συνασπισμός για Καλύτερες Διαφημίσεις (Coalition for Better Ads) λάνσαρε τα πρώτα του Better Ads Standards για dekstop και mobile web, τα οποία αντικατοπτρίζουν τις καταναλωτικές διαφημιστικές προτιμήσεις σε Βόρεια Αμερική και Ευρώπη. 

Τα αρχικά Standards βασίζονται σε στοιχεία από 25.000 καταναλωτές, βάσει των οποίων κατατάχθηκαν 104 διαφορετικές ad εμπειρίες για desktop και mobile web, με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι όταν κλήθηκαν να διαβάσουν online άρθρα. 

Οι 6 desktop web ad εμπειρίες και οι 12 mobie web ad εμπειρίες οι οποίες βρέθηκαν στη χαμηλότερη θέση της κατάταξης με βάση μια σειρά από user exprerience παράγοντες, καθώς και το γεγονός πως συνδέονταν περισσότερο με το ad blocking, έπεσαν κάτω από το όριο αποδοχής των καταναλωτών. 

Σύμφωνα με τα ευρήματα και σε ότι αφορά το Mobile web περιβάλλον, οι pop-up διαφημίσεις, οι διαφημίσεις με πυκνότητα μεγαλύτερη του 30%, οι flashing animated διαφημίσεις, οι auto-play video διαφημίσεις, εκείνες που φέρουν countdown και οι full-screen scrollover διαφημίσεις, βρίσκονται κάτω από τα αρχικά Better Ads Standards. 

"Ελπίζουμε πως αυτά τα αρχικά standards θα αποτελέσουν ξυπνητήρι για τα brands, τους retailers, τις εταιρείες, τους publishers και τους τεχνολογικούς προμηθευτές, ώστε να αποσύρουν τα διαφημιστικά formats που αποδεικνύονται ενοχλητικά" ανέφερε ο president και CEO του IAB, Randall Rothenberg και συνέχισε: "Αν δεν το πράξουν, η χρήση του ad blocking θα ενισχυθεί και η διαφήμιση θα συρρικνωθεί".