Στην Oliver Group η Dare
Ο διεθνής όμιλος εξαγόρασε τη βρετανική διαφημιστική εταιρεία από την EDC UK.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διεθνής όμιλος εξαγόρασε τη βρετανική διαφημιστική εταιρεία από την EDC UK.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚίνηση που αποσκοπεί σε περιορισμό του κόστους, ενώ το production θα παραχωρηθεί σε εξωτερικά shops.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρινόπουλος Α.Ε. εκδίδει τον 5ο Απολογισμό Βιώσιμης & Υπεύθυνης Ανάπτυξης βάσει των διεθνών οδηγιών G4 του Global Reporting Initiative
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Clip News χορηγός επικοινωνίας του 4ου Διεθνή Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης «Τρέχουμε… τα νέα σας!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην 60η επέτειο των Βραβείων Σχεδιασμού Red Dot: Product Design 2015, η Merck Serono κέρδισε την αναγνώριση, ανάμεσα σε 5.000 περίπου συμμετοχές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπεύθυνη στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι η SMG, ενώ τον Ιούνιο ξεκίνησε και social media διαγωνισμός στην ίδια αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχημένη η παρουσία του LoveGreece.com στο ετήσιο συνέδριο των Design Hotels
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πιο ανατρεπτική φρέσκια και νεανική web σειρά Try Me, έρχεται από το YouTube κανάλι της KΩΤΣΟΒΟΛΟΣ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova εμπλουτίζει ακόμα περισσότερο το αθλητικό της πρόγραμμα, φέρνοντας στην Ελλάδα το κανάλι FOX Sports HD για τους συνδρομητές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκολουθούν Google και Microsoft στο Global Top 100 της ανεξάρτητης υπηρεσίας Ευρωπαίων experts που μελετά την αξία και τη στρατηγική εταιρικών brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ann Mukherjee που προέρχεται από την PepsiCo, θα συνεργαστεί εκ νέου με τον chief operating officer Salmon Amin.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μελέτη της Magna Global, που ανήκει στην IPG Mediabrands, έδειξε πως το programmatic θα ανέλθει στο 31% της display και video διαφημιστικής δαπάνης το 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory