To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Eurobrand: Κορυφαίο εταιρικό brand η Apple

Eurobrand: Κορυφαίο εταιρικό brand η Apple
Eurobrand: Κορυφαίο εταιρικό brand η Apple

Το κορυφαίο εταιρικό brand στον κόσμο παραμένει η Apple, με αξία 136,9 δισεκατομμυρίων (αύξηση 21%), σύμφωνα με την κατάταξη Global Top 100 της Eurobrand, της ανεξάρτητης υπηρεσίας Ευρωπαίων experts που μελετά την αξία και τη στρατηγική περισσότερων των 3.000 εταιρικών brands.

Την Apple ακολουθεί η Google με αξία 73,632 δισ. ευρώ (αύξηση 9%) και η Microsoft με αξία 66,598 δισ. ευρώ (αύξηση 7%). Μάλιστα, η Microsoft κατάφερε να προσπεράσει την The Coca Cola Company, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το Top 10 κυριαρχείται από brands των Ηνωμένων Πολιτειών, με εξαίρεση την China Mobile που βρέθηκε στην 6η θέση.

Η LVMH παραμένει το κορυφαίο εταιρικό brand στην Ευρώπη με brand αξία 39,829 δισ. ευρώ (14η στην παγκόσμια κατάταξη), ακολουθούμενη από τις AB InBev (αξία 35,781 δισ. και αύξηση 20%) και Nestle (αξία 34,289 δισ. ευρώ και αύξηση 4%).

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο CEO της Eurobrand και President του European Brand Institute, Gerhard Hrebicek, τόνισε: \"Η Ασία και πιο συγκεκριμένα η Κίνα, αυξάνει την παρουσία της στο Top 100. Η Ευρώπη συρρικνώνεται. Το brand πεδίο των ΗΠΑ κυριαρχείται από την Τεχνολογία, τα Καταναλωτικά Αγαθά και τις Οικονομικές Υπηρεσίες, τομείς που διαθέτουν συνολικά 47 brands\".

Συνολικά, η αξία του Top 100 παρουσιάζει αύξηση 11%.

TAGS: Global News