Απεβίωσε ο global CEO της Razorfish
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 43 ετών, νικημένος από τον καρκίνο, ο Tom Adamski, global chief executive της Razorfish Global.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈφυγε από τη ζωή σε ηλικία 43 ετών, νικημένος από τον καρκίνο, ο Tom Adamski, global chief executive της Razorfish Global.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία λιανεμπορίου απέσπασε διεθνή διάκριση σε διαγωνισμό του ECR, σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέρει επιλογές προβολής σε διαφημιζόμενους στην Ευρώπη μέσω του audio ανταλλακτηρίου Dax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λανσάρισμα μιας νέας programmatic υπηρεσίας μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2016 ανακοίνωσε η εξειδικευμένη out-of-home εταιρεία του WPP, Kinetic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλο και περισσότερο επενδύουν στην παραγωγή πρωτότυπης μουσικής οι διαφημιζόμενοι. Τι όμως τους έχει οδηγήσει σε αυτή την επιλογή;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια ανάθεση από τη Diageo για τη στρατηγική και το δημιουργικό του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα digital creative και media συνεργάτιδα εταιρεία θέλει η εταιρεία για το τμήμα Consumer Care.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχώρισε το δίκτυο της Young & Rubicam. Σε shortlist βρέθηκε δουλειά της J. Walter Thompson Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο μπουκέτο της Nova το μεγαλύτερο πολιτιστικό κανάλι της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μοναδική εκπομπή Μάρκετινγκ συνεχίζει την εβδομαδία προβολή της στο SBC για 2η τηλεοπτική σεζόν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική εταιρεία Mousegraphics κατέκτησε το περιζήτητο Red Dot στο πλαίσιο των βραβείων Red Dot για το έργο VEGETERRA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κινέζικη τεχνολογική εταιρεία επιθυμεί ενίσχυση του digital στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory