Mondelez: Στην Karmarama το τυρί Philadelphia
Η Mondelez προχώρησε στην πρόσληψη της Karmarama προκειμένου να ηγηθεί των δημιουργικών επιχειρήσεων του brand τυριού Philadelphia στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mondelez προχώρησε στην πρόσληψη της Karmarama προκειμένου να ηγηθεί των δημιουργικών επιχειρήσεων του brand τυριού Philadelphia στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου, το συνέδριο Game Changer in Women of Influence, που διοργάνωσε η 24 MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η H&M λάνσαρε για πρώτη φορά την παγκόσμια πρωτοβουλία Garment Collecting το 2013 και, έκτοτε, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 40.000 τόνους ρούχων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η programmatic media πλατφόρμα, που ανήκει στον όμιλο WPP, επέλεξε τον managing director of Group M Connect, John Wittesaele για την ανάθεση καθηκόντων president στην περιφέρεια ΕΜΕΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενέργεια μέσα από το διευρυμένο Δίκτυο καταστημάτων Nobacco, των σημείων πώλησης και του e-shop της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο adbusiness ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος μιλάει για τις εξελίξεις στο τηλεοπτικό πεδίο, το νόμο 4279/2014, την ηλεκτρονική πλατφόρμα που θέλει η κυβέρνηση να επιβάλει στο τηλεοπτικό media buying, αλλά και τις δράσεις του ΣΔΕ στο κομμάτι του Digital, που αποτελεί βασική προτεραιότητα τα τελευταία χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Droga5 London επικράτησε των Adam & Eve/DDB, Mother και BETC Paris, αναλαμβάνοντας τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού των γιαουρτιών της Danone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία επέλεξε την R/GA London για τον χειρισμό του λανσαρίσματος του υπο-brand N, το οποίο αφορά σε αγωνιστικά αυτοκίνητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του, ενώπιον των μελών και των συνεργατών του, πραγματοποίησε το απόγευμα της Δευτέρας 23 Ιανουαρίου το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PHD προχώρησε στην πρόσληψη των Tom Darlington από τη Goodstuff και Nick Larder από τη Starcom προκειμένου να αποτελέσουν global directors στον λογαριασμό της Unilever.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από 30 και πλέον χρόνια συνεργασίας, η Anheuser-Busch InBev αποφάσισε να βάλει τέλος στη χορηγική της συνεργασία με την Ολυμπιακή Επιτροπή των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Starcom αναδείχτηκε νικήτρια στο spec που πραγματοποίησε η Merck Consumer Healthcare για τον ύψους 50 εκατομμυρίων λιρών media λογαριασμό της εκτός Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory