Vodafone: Στην O&M London το βρετανικό δημιουργικό
Η Vodafone μετακίνησε τον, ύψους 50 εκατομμυρίων λιρών, βρετανικό δημιουργικό λογαριασμό στην Ogilvy & Mather London από την Grey London...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Vodafone μετακίνησε τον, ύψους 50 εκατομμυρίων λιρών, βρετανικό δημιουργικό λογαριασμό στην Ogilvy & Mather London από την Grey London...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ομάδα της Grey μάς μιλάει για την καμπάνια, που ξεχώρισε αρχικά στο γυναικείο κοινό και στη συνέχεια στα Effies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερα από 3.000 δωρεάν διπλά εισιτήρια για παιδιά και γονείς σε επιλεγμένους αγώνες ποδοσφαίρου και μπάσκετ της αγωνιστικής περιόδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει μια ομάδα για να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα; Πώς μπορεί να ανταποκριθεί απόλυτα ένα Agency στις τόσο διαφορετικές ανάγκες κάθε τοπικού brand; Υπάρχει, τελικά, μυστικό για την επιτυχία;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία εσωρούχων Sloggi προχώρησε στην πρόσληψη της MullenLowe Group, προκειμένου να αποτελέσει την βασική integrated συνεργάτιδά της σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μία σειρά νέων δυναμικών κινήσεων και δράσεων το Πρόγραμμα egg εγκαινίασε τη νέα χρονιά με στόχο να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις εταιρείες που συμμετέχουν στον 4ο κύκλο του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον πρόσφερε στιγμές χαράς στους κατοίκους και επισκέπτες της Θεσσαλονίκης και στήριξε με 10.000 ευρώ το έργο του Δημοτικού Βρεφοκομείου Θεσσαλονίκης «Άγιος Στυλιανός»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε στόχο την αλλαγή των συνθηκών και συνηθειών μετακίνησης στις πόλεις μας, ανακοινώθηκαν οι Εκστρατείες ECOMOBILITY και FREE MOBILITY της νέας περιόδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την προβολή της επιτραπέζιας ελιάς σε αγορές του εξωτερικού από την ΠΕΜΕΤΕ, την Πανελλήνια Ένωση Μεταποιητών Τυποποιητών Εξαγωγέων Επιτραπέζιων Ελιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πολυετή υποστήριξή της με ουσιαστική χορηγική συνδρομή ασφαλιστικού περιεχομένου σε ποικίλες λειτουργικές ανάγκες του εθελοντικού οργανισμού "Το Χαμόγελο του Παιδιού" συνεχίζει η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο global CEO της Saatchi & Saatchi, Robert Senior, θα παραιτηθεί από τα καθήκοντά του κι ο Magnus Djamba θα τον διαδεχθεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To media agency ανέλαβε τον ύψους 600 εκατ. δολαρίων λογαριασμό media buying and planning στις ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory