Στη Zenith τα media του Singapore Tourism Board
Η Zenith είναι η εταιρεία που αναδείχτηκε νικήτρια στο spec για την ανάληψη χειρισμού του παγκόσμιου media λογαριασμού του Singapore Tourism Board.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Zenith είναι η εταιρεία που αναδείχτηκε νικήτρια στο spec για την ανάληψη χειρισμού του παγκόσμιου media λογαριασμού του Singapore Tourism Board.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η HEINEKEN και ο Sir Jackie Stewart δίνουν ένα ηχηρό μήνυμα για την υπεύθυνη κατανάλωση με την καμπάνια «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Zuckerberg θέτει για τον εαυτό του ένα διαφορετικό προσωπικό στόχο κάθε χρόνο. Κάντε κι εσείς το ίδιο και γνωρίστε τα οφέλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρωγός των αναγκών της Ελληνικής κοινωνίας, η εταιρεία ελαστικών Continental υλοποιεί πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης και στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τους B2B marketers το Account-Based Marketing αποτέλεσε το πιο... θορυβώδες θέμα του 2016 και η τάση αναμένεται να συνεχιστεί το 2017. Ακολοθούν πέντε μύθοι για το ABM που θα ξεχαστούν στο νέο έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Walmart επισημοποίησε την πρόσληψη του πρώην Media shopr της Target, Haworth Marketing & Media, σύμφωνα με memo που προέκυψε από τον U.S. Chief Marketing Officer Tony Rogers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
299.000 ευρώ για την προβολή και προώθηση της Περιφέρειας Πελοποννήσου ως προορισμό θεματικού τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μελέτη της GroupM σε συνεργασία με το Spotify
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εκδήλωση θα φιλοξενηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι είδους ανάπτυξη μπορούμε να περιμένουμε από την παγκόσμια διαφημιστική βιομηχανία το νέο έτος; Ποιές αγορές θα οδηγήσουν αυτή την ανάπτυξη;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για δράσεις Τουριστικής Προβολής και συνολικό budget 241.800 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Όμιλο ΥΓΕΙΑ, ως Επίσημο Χορηγό της ομάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory