Misassembled Radio
Η Ikea και η Bold Ogilvy συναρμολογούν την πιο βραβευμένη ραδιοφωνική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ikea και η Bold Ogilvy συναρμολογούν την πιο βραβευμένη ραδιοφωνική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η GroupM προχώρησε στην επιλογή των Alex Stil και Sebastiaan Moesman για την κάλυψη των θέσεων ΕΜΕΑ president και vice president αντίστοιχα στο νεοσύστατο τμήμα data
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το media παρακλάδι του Interpublic Group ανακοίνωσε την πρόσληψη του digital βετεράνου Tim Ringel προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα global president στη Reprise
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζεται η έρευνας για την περίπτωση νοθείας στις πρακτικές παραγωγής video.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με το πρόγραμμα ανάπλασης παιδικών-βρεφονηπιακών σταθμών, περισσότερα από 1.100 παιδιά σε 10 σταθμούς της χώρας, αναπτύσσονται και δημιουργούν σε ένα χαρούμενο περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H INTERAMERICAN για όγδοη χρονιά ήταν κοντά στη UNICEF για την οργάνωση της ετήσιας διαπολιτισμικής γιορτής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι άνθρωποι της JWT Athens και της AB Bασιλόπουλος μιλάνε στο adbusiness για την τελευταία καμπάνια της αλυσίδας, στην οποία πρωταγωνιστεί η χαρά της προσφοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Coty προχώρησε στην πρόσληψη της Anomaly, προκειμένου να αποτελέσει την παγκόσμια δημιουργική συνεργάτιδα για το brand Sally Hansen, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες αλλαγές επίκεινται στο Publicis Groupe, καθώς συνεχίζει τη διαδικασία αναδιοργάνωσης που ανακοινώθηκε τον περσινό Δεκέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για έκτη συνεχόμενη χρονιά, οι εργαζόμενοι των εταιρειών του Ομίλου Quest προσέφεραν τρόφιμα, ρουχισμό, παιχνίδια και φάρμακα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη γίνονται «προστατευόμενα» σημεία πώλησης του περιοδικού δρόμου «σχεδία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι παραδόσεις και η μαγευτική ενδοχώρα της κοσμοπολίτισσας του Ιονίου πρωταγωνιστούν στο διεθνούς φήμης ταξιδιωτικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory