Chivas - The Venture: Σημαντικές προσωπικότητες στην κριτική επιτροπή
Οι αιτήσεις για τη διεκδίκηση μέρους της χρηματοδότησης $1 εκατ. κλείνουν στις 27 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι αιτήσεις για τη διεκδίκηση μέρους της χρηματοδότησης $1 εκατ. κλείνουν στις 27 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Procter & Gamble "έκοψε" τον αριθμό των PR και διαφημιστικών εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται κατά 50%, καθώς επιδιώκει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της marketing δαπάνης της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο κατάστημα της COSMOTE στο The Mall Athens, ένα κατάστημα πρότυπο, άνοιξε τις πόρτες του για να προσφέρει στο κοινό μία συναρπαστική ψηφιακή εμπειρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H iProspect Greece ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την Celestyal Cruises, εταιρεία κρουαζιέρας η οποία δραστηριοποιείται με επιτυχία σε Ελλάδα και Κούβα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Κανένας ηθοποιός δεν θα μπορούσε να αποδώσει το πραγματικό συναίσθημα», αναφέρει ο CEO της εταιρείας, Δημήτρης Κατραβάς, για την επετειακή καμπάνια της Media Markt για τα 11 χρόνια στην Ελλάδα και μας εξηγεί πώς προέκυψε αυτή η πρωτότυπη εκστρατεία, στην οποία εμφανίζεται και ο ίδιος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Omnicom αποκάλυψε λεπτομέρειες για τη νέα full-service διαφημιστική εταιρεία που έστησε για λογαριασμό της McDonald's στις Ηνωμένες Πολιτείες, με ονομασία "We are Unlimited".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με θερμό ενδιαφέρον ξεκίνησε ο νέος κύκλος ψυχο-εκπαιδευτικού προγράμματος στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη από τη W.I.N. HELLAS με την υποστήριξη της Schwarzkopf
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλύτερη οργάνωση στην καθημερινότητά τους, κέρδισαν οι τρεις ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις που ξεχώρισαν στο πρόγραμμα “Επόμενη Γενιά Επιχειρήσεων”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής και στα πλαίσια δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτωντου Παιδιού τίμησε στην πράξη η WIND προσφέροντας 50.000€ για την ενίσχυση του έργου δύο σημαντικών οργανισμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το καλύτερο diploma επαγγελματικής κατάρτισης για Digital & Social Media στελέχη στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η HTC βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας για τη δημιουργία παγκόσμιας καμπάνιας, που θα ενισχύσει το λανσάρισμα ενός νέου smartphone μέσα στην επόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory