Δύναμή μας είναι πάντα η ομάδα μας
«Κανένας ηθοποιός δεν θα μπορούσε να αποδώσει το πραγματικό συναίσθημα», αναφέρει ο CEO της εταιρείας, Δημήτρης Κατραβάς, για την επετειακή καμπάνια της Media Markt για τα 11 χρόνια στην Ελλάδα και μας εξηγεί πώς προέκυψε αυτή η πρωτότυπη εκστρατεία, στην οποία εμφανίζεται και ο ίδιος.
Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
Η Media Markt κλείνει 11 χρόνια δραστηριοποίησης στην ελληνική αγορά και το γιορτάζει με μια ιδιαίτερη καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «11 Χρόνια Media Markt. Η πιο δυνατή ομάδα κερδίζει!». Η εταιρεία, επιθυμώντας να αναδείξει το βασικό συστατικό της επιτυχίας της που ήταν πάντα οι άνθρωποί της, επιλέγει ως πρωταγωνιστές αυτής της εορταστικής καμπάνιας τα ίδια τα άτομα της εταιρείας. Στην καμπάνια εμφανίζονται 23 άτομα που εκπροσωπούν τα 11 καταστήματα, το ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά και κάθε τμήμα των κεντρικών, δίνοντας στην επικοινωνία τον προσωπικό τόνο που ταιριάζει σε ένα γενεθλιακό μήνυμα. Ο Δημήτρης Κατραβάς, CEO της εταιρείας, είναι ένας από τους πρωταγωνιστές και μίλησε στο adbusiness για αυτή την πρωτότυπη δουλειά.
adb: Πώς καταλήξατε στην απόφαση να πρωταγωνιστήσουν οι άνθρωποι της εταιρείας στην καμπάνια; Πώς επιλέχθηκαν και τι θέλατε να περάσετε στο κοινό;
Δ.Κ.: Η επιλογή να ενσαρκώσουμε τους εαυτούς μας φαίνεται ιδιαίτερος τρόπος επικοινωνίας, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι κάτι αντίστοιχο έχει γίνει κυρίως σε επίπεδο testimonials, όμως αν αναλογιστεί κανείς την πορεία της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια, η επιλογή γίνεται προφανής. Στη Media Markt η τοποθέτηση του ανθρώπου στο κέντρο της επιχείρησης ήταν ανέκαθεν βασικό στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας. Όλα ξεκινούν από τους ανθρώπους μας και όλα καταλήγουν σε αυτούς. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, που αποτελούν πρόκληση για όλους τους εργαζόμενους, χωρίς την ουσιαστική συμβολή του κόσμου μας δεν θα μπορούσαμε να καταφέρουμε όσα καταφέραμε. Συμπληρώνοντας λοιπόν 11 χρόνια λειτουργίας στη χώρα και κάνοντας τον απολογισμό μας, το ένα πράγμα που ξεχωρίζει διαχρονικά είναι η «ενέργεια» της ομάδας μας. Και αυτό θελήσαμε να αποτυπώσουμε. Σε ένα τέτοιο project, κανένας ηθοποιός δεν θα μπορούσε να αποδώσει το πραγματικό συναίσθημα, οπότε μια μεγάλη αλήθεια της μάρκας θα αποδιδόταν με ψεύτικο τρόπο. Και κάπως έτσι, πήραμε την απόφαση να βγούμε στο «γυαλί». Η επιλογή έγινε με πολύ απλό τρόπο: ζητήσαμε έναν πρεσβευτή από κάθε κατάστημα και κάθε τμήμα των κεντρικών μας. Και όπως κάθε φορά που ζητάμε τη συνδρομή του κόσμου μας, η ανταπόκριση ήταν άμεση! Μάλιστα, η απόφαση να συμμετάσχω κι εγώ σε αυτό το project θεωρώ ότι έκαμψε τον όποιο δισταγμό θα μπορούσε κανείς να έχει σχετικά με την «έκθεσή» του στα μάτια του κοινού. Θεωρούμε ότι η σύνθεση που δημιουργήθηκε ήταν πολυσυλλεκτική σε φύλο, ηλικία, level και προσωπικότητα, γεγονός που αντανακλά το πολύχρωμο μωσαϊκό που απαρτίζει την ευρύτερη ομάδα της Media Markt.
adb: Ποια ήταν η ατμόσφαιρα πριν και κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων;
Δ.Κ.: Η ατμόσφαιρα ήταν πανηγυρική! Παρότι έπρεπε να είμαστε στο set στις 6:00 το πρωί, όλοι ήταν ευδιάθετοι και πραγματικά απολαύσαμε μία τόσο διαφορετική «δουλειά» από αυτή που κάνουμε στην καθημερινότητά μας. Στη Media Markt, εξάλλου, συνήθη πρακτική αποτελούν τα τακτικά event, όπου συναντιόμαστε και αλληλοεπιδρούμε, οπότε δεν ήταν καθόλου δύσκολο να έρθουμε κοντά και να συνεργαστούμε σε κάτι τόσο ξεχωριστό, παρ’ όλα τα διαφορετικά προφίλ. Δώσαμε το 100% της ενέργειάς μας, βοηθήσαμε ο ένας τον άλλο και τελικά περάσαμε καλά. Και αυτό «βγήκε στο γυαλί», όπως συνηθίζει να λέει και η «βιομηχανία» του θεάματος.
adb: Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι σήμερα για την πρωτότυπη αυτή καμπάνια;
Δ.Κ.: Στο retail υπάρχουν δύο άμεσα φίλτρα, που πάντα μας βοηθούν να κάνουμε μία «ταχεία βιοψία» των ενεργειών μας: τα σχόλια του κόσμου, τόσο στα καταστήματα όσο και στα social media και, φυσικά, οι πωλήσεις. Και τα δύο φίλτρα μάς έδωσαν θετικά αποτελέσματα. Ο κόσμος μοιράζεται τον ενθουσιασμό μας γι ’αυτή την επέτειο και πείθεται από τις πραγματικά μοναδικές προσφορές που «ντύνουν» εμπορικά αυτή την περίοδο. Οπότε, αν έπρεπε να βαθμολογήσουμε τον εαυτό μας, θα λέγαμε ότι «η ομάδα κερδίζει»!
adb: Ποια στοιχεία θα λέγατε πως διαχρονικά χαρακτηρίζουν την επικοινωνία και το marketing της Media Μarkt αυτά τα 11 χρόνια στην ελληνική αγορά;
Δ.Κ.: Η επικοινωνία της Media Markt χαρακτηρίζεται διαχρονικά από δύο στοιχεία. Πρώτο είναι η προσήλωση στον εκάστοτε στόχο. Είτε θέλουμε να επικοινωνήσουμε ποικιλία είτε τιμές είτε πολυκαναλική παρουσία είτε μοναδική αγοραστική εμπειρία, πάντα θα το κάνουμε με τρόπο απολύτως ξεκάθαρο και εστιασμένο. Το δεύτερο στοιχείο είναι η διαφορετικότητα. H Media Markt έχει μια πολύ ιδιαίτερη προσωπικότητα, με βασικά χαρακτηριστικά τη χαρά, το χιούμορ, την εξυπνάδα. Αυτό τον διαφορετικό χαρακτήρα θεωρούμε ότι έχουμε καταφέρει να τον περάσουμε στη συνείδηση του κοινού και είναι η κοινή συνισταμένη που διατρέχει όλες τις καμπάνιες και όλα τα μηνύματα, όσο διαφορετικά κι αν ήταν αυτά τα 11 χρόνια. Τέλος, είμαστε περήφανοι που από το 2005 αλλάξαμε τα δεδομένα όχι μόνο του retail των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, αλλά και της επικοινωνίας του κλάδου μας. Το 2007 που λανσαριστήκαμε στην τηλεόραση ήμασταν οι πρώτοι της αγοράς μας με καμπάνια αξιώσεων: επώνυμοι σκηνοθέτες, locations κ.λπ., ενώ το 2016 ήμασταν και πάλι οι πρώτοι της κατηγορίας μας που λάνσαραν νέο concept αποκλειστικά από τα social media. Συνεπώς, το marketing της εταιρείας ενσωματώνεται στη συνολική φιλοσοφία μας: να πηγαίνουμε πάντα μπροστά, να ανοίγουμε νέους δρόμους, να κάνουμε το δικό μας!
Συντελεστές:
JWT ATHENS
Τσαγκανέλιας Γιάννης / Associate Creative Director
Δρακάτος Δημήτρης / Associate Creative Director
Αργυροπούλου Ελένη / Αccount Manager
Κυρτάτος Χάρης / Group Account Director
MOVIELAB
Αγαλιανός Διονύσης / Σκηνοθέτης - Παραγωγός
Θεολόγης Μάριος / Φωτογράφος
Κύρκος Νίκος / Post Production
Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
Η Media Markt κλείνει 11 χρόνια δραστηριοποίησης στην ελληνική αγορά και το γιορτάζει με μια ιδιαίτερη καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «11 Χρόνια Media Markt. Η πιο δυνατή ομάδα κερδίζει!». Η εταιρεία, επιθυμώντας να αναδείξει το βασικό συστατικό της επιτυχίας της που ήταν πάντα οι άνθρωποί της, επιλέγει ως πρωταγωνιστές αυτής της εορταστικής καμπάνιας τα ίδια τα άτομα της εταιρείας. Στην καμπάνια εμφανίζονται 23 άτομα που εκπροσωπούν τα 11 καταστήματα, το ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά και κάθε τμήμα των κεντρικών, δίνοντας στην επικοινωνία τον προσωπικό τόνο που ταιριάζει σε ένα γενεθλιακό μήνυμα. Ο Δημήτρης Κατραβάς, CEO της εταιρείας, είναι ένας από τους πρωταγωνιστές και μίλησε στο adbusiness για αυτή την πρωτότυπη δουλειά.
adb: Πώς καταλήξατε στην απόφαση να πρωταγωνιστήσουν οι άνθρωποι της εταιρείας στην καμπάνια; Πώς επιλέχθηκαν και τι θέλατε να περάσετε στο κοινό;
Δ.Κ.: Η επιλογή να ενσαρκώσουμε τους εαυτούς μας φαίνεται ιδιαίτερος τρόπος επικοινωνίας, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι κάτι αντίστοιχο έχει γίνει κυρίως σε επίπεδο testimonials, όμως αν αναλογιστεί κανείς την πορεία της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια, η επιλογή γίνεται προφανής. Στη Media Markt η τοποθέτηση του ανθρώπου στο κέντρο της επιχείρησης ήταν ανέκαθεν βασικό στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας. Όλα ξεκινούν από τους ανθρώπους μας και όλα καταλήγουν σε αυτούς. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, που αποτελούν πρόκληση για όλους τους εργαζόμενους, χωρίς την ουσιαστική συμβολή του κόσμου μας δεν θα μπορούσαμε να καταφέρουμε όσα καταφέραμε. Συμπληρώνοντας λοιπόν 11 χρόνια λειτουργίας στη χώρα και κάνοντας τον απολογισμό μας, το ένα πράγμα που ξεχωρίζει διαχρονικά είναι η «ενέργεια» της ομάδας μας. Και αυτό θελήσαμε να αποτυπώσουμε. Σε ένα τέτοιο project, κανένας ηθοποιός δεν θα μπορούσε να αποδώσει το πραγματικό συναίσθημα, οπότε μια μεγάλη αλήθεια της μάρκας θα αποδιδόταν με ψεύτικο τρόπο. Και κάπως έτσι, πήραμε την απόφαση να βγούμε στο «γυαλί». Η επιλογή έγινε με πολύ απλό τρόπο: ζητήσαμε έναν πρεσβευτή από κάθε κατάστημα και κάθε τμήμα των κεντρικών μας. Και όπως κάθε φορά που ζητάμε τη συνδρομή του κόσμου μας, η ανταπόκριση ήταν άμεση! Μάλιστα, η απόφαση να συμμετάσχω κι εγώ σε αυτό το project θεωρώ ότι έκαμψε τον όποιο δισταγμό θα μπορούσε κανείς να έχει σχετικά με την «έκθεσή» του στα μάτια του κοινού. Θεωρούμε ότι η σύνθεση που δημιουργήθηκε ήταν πολυσυλλεκτική σε φύλο, ηλικία, level και προσωπικότητα, γεγονός που αντανακλά το πολύχρωμο μωσαϊκό που απαρτίζει την ευρύτερη ομάδα της Media Markt.
adb: Ποια ήταν η ατμόσφαιρα πριν και κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων;
Δ.Κ.: Η ατμόσφαιρα ήταν πανηγυρική! Παρότι έπρεπε να είμαστε στο set στις 6:00 το πρωί, όλοι ήταν ευδιάθετοι και πραγματικά απολαύσαμε μία τόσο διαφορετική «δουλειά» από αυτή που κάνουμε στην καθημερινότητά μας. Στη Media Markt, εξάλλου, συνήθη πρακτική αποτελούν τα τακτικά event, όπου συναντιόμαστε και αλληλοεπιδρούμε, οπότε δεν ήταν καθόλου δύσκολο να έρθουμε κοντά και να συνεργαστούμε σε κάτι τόσο ξεχωριστό, παρ’ όλα τα διαφορετικά προφίλ. Δώσαμε το 100% της ενέργειάς μας, βοηθήσαμε ο ένας τον άλλο και τελικά περάσαμε καλά. Και αυτό «βγήκε στο γυαλί», όπως συνηθίζει να λέει και η «βιομηχανία» του θεάματος.
adb: Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι σήμερα για την πρωτότυπη αυτή καμπάνια;
Δ.Κ.: Στο retail υπάρχουν δύο άμεσα φίλτρα, που πάντα μας βοηθούν να κάνουμε μία «ταχεία βιοψία» των ενεργειών μας: τα σχόλια του κόσμου, τόσο στα καταστήματα όσο και στα social media και, φυσικά, οι πωλήσεις. Και τα δύο φίλτρα μάς έδωσαν θετικά αποτελέσματα. Ο κόσμος μοιράζεται τον ενθουσιασμό μας γι ’αυτή την επέτειο και πείθεται από τις πραγματικά μοναδικές προσφορές που «ντύνουν» εμπορικά αυτή την περίοδο. Οπότε, αν έπρεπε να βαθμολογήσουμε τον εαυτό μας, θα λέγαμε ότι «η ομάδα κερδίζει»!
adb: Ποια στοιχεία θα λέγατε πως διαχρονικά χαρακτηρίζουν την επικοινωνία και το marketing της Media Μarkt αυτά τα 11 χρόνια στην ελληνική αγορά;
Δ.Κ.: Η επικοινωνία της Media Markt χαρακτηρίζεται διαχρονικά από δύο στοιχεία. Πρώτο είναι η προσήλωση στον εκάστοτε στόχο. Είτε θέλουμε να επικοινωνήσουμε ποικιλία είτε τιμές είτε πολυκαναλική παρουσία είτε μοναδική αγοραστική εμπειρία, πάντα θα το κάνουμε με τρόπο απολύτως ξεκάθαρο και εστιασμένο. Το δεύτερο στοιχείο είναι η διαφορετικότητα. H Media Markt έχει μια πολύ ιδιαίτερη προσωπικότητα, με βασικά χαρακτηριστικά τη χαρά, το χιούμορ, την εξυπνάδα. Αυτό τον διαφορετικό χαρακτήρα θεωρούμε ότι έχουμε καταφέρει να τον περάσουμε στη συνείδηση του κοινού και είναι η κοινή συνισταμένη που διατρέχει όλες τις καμπάνιες και όλα τα μηνύματα, όσο διαφορετικά κι αν ήταν αυτά τα 11 χρόνια. Τέλος, είμαστε περήφανοι που από το 2005 αλλάξαμε τα δεδομένα όχι μόνο του retail των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, αλλά και της επικοινωνίας του κλάδου μας. Το 2007 που λανσαριστήκαμε στην τηλεόραση ήμασταν οι πρώτοι της αγοράς μας με καμπάνια αξιώσεων: επώνυμοι σκηνοθέτες, locations κ.λπ., ενώ το 2016 ήμασταν και πάλι οι πρώτοι της κατηγορίας μας που λάνσαραν νέο concept αποκλειστικά από τα social media. Συνεπώς, το marketing της εταιρείας ενσωματώνεται στη συνολική φιλοσοφία μας: να πηγαίνουμε πάντα μπροστά, να ανοίγουμε νέους δρόμους, να κάνουμε το δικό μας!
Συντελεστές:
JWT ATHENS
Τσαγκανέλιας Γιάννης / Associate Creative Director
Δρακάτος Δημήτρης / Associate Creative Director
Αργυροπούλου Ελένη / Αccount Manager
Κυρτάτος Χάρης / Group Account Director
MOVIELAB
Αγαλιανός Διονύσης / Σκηνοθέτης - Παραγωγός
Θεολόγης Μάριος / Φωτογράφος
Κύρκος Νίκος / Post Production