Όμιλος ΟΤΕ: Ρεκόρ συμμετοχών στον Μαραθώνιο
Ο 34ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας ολοκληρώθηκε με ρεκόρ συμμετοχών εθελοντών εργαζομένων του Ομίλου ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο 34ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας ολοκληρώθηκε με ρεκόρ συμμετοχών εθελοντών εργαζομένων του Ομίλου ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα ότι η Εταιρική Υπευθυνότητα αποτελεί δομικό κομμάτι της εταιρικής της κουλτούρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μοναδική ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών της Marketing Greece φέρνει κοντά κορυφαίους digital influencers και αποσπά 100 εκατ. impressions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εντυπωσιακή η ανταπόκριση των πολιτών στο κάλεσμα του ΟΠΑΠ να συμμετάσχουν στη δράση και την ειδική εφαρμογή «Κάτι Καλύτερο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Zenith υποστηρίζει πως έκανε ένα σημαντικό βήμα στο "ταξίδι" προς την αυτοματοποίηση του Media planning, με το λανσάρισμα μιας νέας υπηρεσίας τεχνητής νοημοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το διεθνές παράρτημα του γιαπωνέζικου Dentsu, παρουσίασε αύξηση μικτού οργανικού κέρδους που άγγιξε το 5,2% για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος συμμετείχε ενεργά στον 34ο Αυθεντικό Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing της ΕΕΔΕ εγκαινιάζει το Marketing Life, μια νέα πρωτοβουλία, που φιλοδοξεί να γίνει θεσμός, με στόχο να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την κοινότητα των Marketeers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέχρι την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου παρατείνεται η δυνατότητα συμμετοχής στη δεύτερη ετήσια διαδικτυακή έρευνα Hellenic CSR iNSIGHTS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με σχεδόν 80.000 θεατές, 50.000 αθλητές και αθλούμενους όλων των ηλικιών, ο 34ος Μαραθώνιος της Αθήνας καταγράφεται στην ιστορία ως το μεγαλύτερο γεγονός, πολιτισμού και αθλητισμού, στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To ReGeneration είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης για νέους πτυχιούχους που ξεχωρίζουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενδιαφέροντα συμπεράσματα από το 2ο Marketing Barometer που παρουσιάστηκε από το ΕΙΜ της ΕΕΔΕ και την ΕΛΑΜ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory