Χαμόγελο: Επιτυχές το ταξίδι του "Ιπποκράτη"
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ταξίδι του κινητού πολυϊατρείου «Ιπποκράτης» του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ταξίδι του κινητού πολυϊατρείου «Ιπποκράτης» του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Εκστρατεία Clean Up-Safety Days από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» και την εταιρία LeasePlan Hellas σε Δήμους της Αττικής συνεχίζεται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο νέες κορυφαίες διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο έλαβε το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον, στα Global Bottled Water Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι νικήτριες έλαβαν συνολικά το ποσό των €100.000, το μεγαλύτερο ποσό που έχει διατεθεί, μέχρι σήμερα στην ιστορία του θεσμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Apollo, η κατασκευάστρια εταιρεία οικονομικών ελαστικών αυτοκινήτου, αναζητά νέα δημιουργική εταιρεία για το λανσάρισμα του brand Vredestein.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mattel προχωράει σε αναθεώρηση του, ύψους 150 εκατομμυρίων δολαρίων, media planning and buying λογαριασμού της στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι δύο vloggers επισκέφθηκαν τα Χανιά στο πλαίσιο ομαδικού ταξιδιού με τίτλο «Πέντε αισθήσεις, μία ψυχή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε βασικό μήνυμα «Eίναι Pitsos. Είναι σπίτι», η νέα καμπάνια για το brand Pitsos στηρίζεται στην παρουσία που έχει η μάρκα για πάνω από 150 χρόνια δίπλα στην ελληνική οικογένεια. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος, Διευθυντής Marketing της ΒSH Οικιακές Συσκευές, μας μιλάει για την καμπάνια και μας εξηγεί πως είναι μια πλατφόρμα που δίνει γερές βάσεις για τα επόμενα βήματα της Pitsos στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναθεώρηση στο ρόστερ εταιρειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα «τρέχει» μέχρι τις 15 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υποστηρίζεται στην χώρα μας απο την Socialab
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε παιδιά, αγόρια και κορίτσια, ηλικίας 6-18 ετών που ζουν στην Ελλάδα και έχουν ταλέντο στο ποδόσφαιρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory