Microsoft: Πρωτοβουλία για την εκπαίδευση MKO στο Office 365
Σε συνεργασία με το Impact Hub Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με το Impact Hub Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πώς μιλούν οι καταναλωτές για τα brands που αγαπούν; Πότε και γιατί παθιάζονται με αυτά; Πώς μπορούν τα brands να δημιουργήσουν και να ενισχύσουν τόσο τις σχετικές συζητήσεις όσο και το πάθος που εκφράζεται;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Samsung μαζί με την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή γιόρτασε τις επιτυχίες και την εντυπωσιακή πορεία των αθλητών και αθλητριών στους Παραολυμπιακούς Αγώνες Ρίο 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πρωτότυπη διαδραστική εκδήλωση “World Meal” με την ActionAid –για πρώτη φορά στον χώρο των επιχειρήσεων- οργάνωσε η INTERAMERICAN, στα κεντρικά γραφεία της στις 21 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Havas παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, στα οποία ξεχώρισε η οργανική ανάπτυξη του 8,6% στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken προχώρησε στην πρόσληψη της Publicis UK και στην προσθήκη της στο παγκόσμιο ψηφιακό ρόστερ, για λογαριασμό του ομώνυμου brand μπίρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Kristaps Porzingis των New York Knicks είναι πλέον μέλος της οικογένειας της adidas Basketball.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 6η συνεχή χρονιά η INTERSPORT «ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΑ ΑΚΡΑ» στηρίζοντας το μάθημα της Φυσικής Αγωγής σε Δημόσια Δημοτικά Σχολεία ολόκληρης της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Πρόγραμμα οδοντιατρικής κάλυψης και το Πρόγραμμα παιδικών εμβολιασμών των Γιατρών του Κόσμου συνεχίζονται σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Great Place to Work ανακοίνωσε την 6η ετήσια διεθνή λίστα World’s Best Multinational Workplaces.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Firstborn είναι η εταιρεία που επιλέχθηκε από την PepsiCo για τον χειρισμό του digital δημιουργικού λογαριασμού της μάρκας Pepsi
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Etihad Airways αποφάσισε να βάλει τέλος στην παγκόσμια διαφημιστική της σχέση με την M&C Saatchi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory