WIND: Απονέμει βραβεία Αριστείας στο Πανεπιστήμιο Πειραιά
Για 2η συνεχή χρονιά η WIND υποστηρίζει το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 2η συνεχή χρονιά η WIND υποστηρίζει το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι άνθρωποι της PepsiCo συνεχίζουν να μοιράζουν χαμόγελα στους συνανθρώπους μας, που το έχουν μεγαλύτερη ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η TBWA/Worldwide ανακοίνωσε πως ο Brent Anderson θα ηγηθεί των επιχειρήσεων της Apple σαν chief creative officer της αποκλειστικής ομάδας TBWA/Media Arts Lab
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρά το ανταγωνιστικό μαρκο-οικονομικό περιβάλλον, ο πολυεθνικός όμιλος marketing και επικοινωνίας, Omnicom παρουσίασε υγιή αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 3η συνεχόμενη χρονιά ο κόσμος συμμετέχει στον Μαραθώνιο της Αθήνας και ο ΟΠΑΠ προσφέρει, ανακαινίζοντας δύο Παιδιατρικά Νοσοκομεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
44.539 παιδιά και ενήλικες με οικονομικά προβλήματα ωφελήθηκαν από το «Μαζί για το Παιδί» σε 11 μήνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αν κάποιος θα πρέπει να θεωρείται ειδικός να εντοπίζει και να παρακολουθεί τάσεις, αυτός είναι ο David Mattin.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συμβουλευτική Results International αποκάλυψε πως η δραστηριότητα στις συγχωνεύσεις και εξαγορές στον τομέα επικοινωνίας και μάρκετινγκ παρέμεινε ισχυρή και στο τρίτο τρίμηνο του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, απέσπασε δύο βραβεία στο διαγωνισμό Red Dot Design Award 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος και με κεντρικό θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε!!!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο τέλος Οκτωβρίου ολοκληρώνεται η διαδικασία υποδοχής των αιτήσεων συμμετοχής από τα Γυμνάσια που θέλουν να λάβουν μέρος στην Εκστρατεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η W.I.N. HELLAS, ανακοινώνει νέο κύκλο ψυχο-εκπαιδευτικού προγράμματος για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη με την ευγενική υποστήριξη της εταιρείας Schwarzkopf.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory