Spec για "επιστροφή" των smartphones Nokia
Η HMD Global, η εταιρεία που σχηματίστηκε για να επαναλανσάρει στην αγορά της smartphones της Nokia, έχει ξεκινήσει παγκόσμιο δημιουργικό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η HMD Global, η εταιρεία που σχηματίστηκε για να επαναλανσάρει στην αγορά της smartphones της Nokia, έχει ξεκινήσει παγκόσμιο δημιουργικό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Chobani προχώρησε στην πρόσληψη της Wieden & Kennedy για τον χειρισμό του δημιουργικού της λογαριασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρώτη πιστοποιημένη κατά FSC εκτυπωτική εταιρεία στην Ελλάδα συνεχίζει να υποστηρίζει την υπεύθυνη διαχείριση των δασών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι συγκεκριμένοι στόχοι υποστηρίζουν τη δέσμευσή του να εμπνέει ένα καλύτερο μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία Μπάρμπα Στάθης στηρίζει με συνέπεια τους συνανθρώπους μας, σε συνεργασία με έγκριτους φορείς και ιδρύματα, δίνοντας προτεραιότητα στα παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τους λόγους για τους οποίους στάθηκαν δίπλα στους Έλληνες αθλητές που συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, αναλύουν μεγάλες ελληνικές εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Tetra Pak γιορτάζει το FSC Friday με 200 δις συσκευασίες πιστοποιημένες κατά FSC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 900 ηλικιωμένοι πραγματοποίησαν τεστ μνήμης πανελλαδικά, ενώ η εκστρατεία έχει ήδη ταξιδέψει σε 14 περιοχές της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mars ξεκινά αναθεώρηση του, ύψους 400 εκατομμυρίων λιρών, media buying λογαριασμού της στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Κίνα, τη Γερμανία και άλλες τέσσερις γεωγραφικές περιφέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Omnicom προχώρησε στη διακοπή λειτουργίας της media εταιρείας M2M στο Ηνωμένο Βασίλειο, έπειτα από μια σειρά απωλειών accounts.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου η επίσημη παρουσίαση της συνεργασίας της KAE Παναθηναϊκός SUPERFOODS και της SUPERFOODS για τη μετονομασία της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ελληνικές βρεφικές πάνες Babylino Sensitive και η αλυσίδα Μασούτης στέκονται δίπλα στα παιδιά που έχουν ανάγκη με την έναρξη μιας νέας κοινωνικής πρωτοβουλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory