To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη W+K ο δημιουργικός λογαριασμός της Chobani

Στη W+K ο δημιουργικός λογαριασμός της Chobani
Η Chobani προχώρησε στην πρόσληψη της Wieden & Kennedy για τον χειρισμό του δημιουργικού της λογαριασμού, σε μια σημαντική μετατόπιση έπειτα από την απόφασή της να εγκαταλείψει το μοντέλο σταθερής δημιουργικής συνεργασίας το 2015.

Η Wieden & Kennedy Portland, που έχει συνεργαστεί με την ανταγωνίστρια της Chobani, Yoplait, θα αναλάβει τη συνολική προβολή της μάρκας, καθώς και την ανάπτυξη των προϊοντικών καμπανιών. Η Chobani υποστήριξε πως προσθέτει στη δική της ομάδα δουλειά που αφορά σε πλήθος ενεργειών, από το package design μέχρι τα social media.

Η αλλαγή στρατηγικής προκύπτει από το γεγονός πως η εταιρεία γιαουρτιού, η οποία εμφανίστηκε στη σκηνή των ΗΠΑ το 2007, δείχνεςι έτοιμη να γίνει το Νο 2 brand της χώρας στις πωλήσεις γιαουρτιού. Η πρώτη δουλειά της Wieden & Kennedy αναμένεται να εμφανιστεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017.
"Θαυμάζω τη δουλειά τους εδώ και πολύ καιρό, είτε πρόκειται για τη Nike, τη Levi's, τη Honda ή την Coke. Αφηγούνται εξαιρετικά τις ιστορίες και εμείς έχουμε μια πολύ καλή ιστορία για να μοιραστούμε" ανέφερε σχετικά ο Chief Marketing και Brand Officer της Chobani, Peter McGuinness.

Σημειώνεται πως το 2015 η Chobani αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία της με την Droga5 και να ξεκινήσει συνεργασίες με εταιρείες ανά project, ωστόσο τα νέα δεδομένα που δημιουργεί η αγορά, την υποχρεώνει να επιστρέψει ξανά στο αρχικό μοντέλο. Πέραν τούτου, η εταιρεία ανακοίνωσε την πρόσληψη της Lisa Gralnek σαν VP of emerging platforms και του Kwame Taylor-Hayford σαν managing director creative technology και integrated production.

Τέλος, πέρσι ξόδεψε 29,9 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ, ενώ για τα media συνεργάζεται με την Horizon.