Επίσημη πρεμιέρα για «Amore Mio»
Από τις 19 Μαρτίου θα προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες η 125η συμπαραγωγή της Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις 19 Μαρτίου θα προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες η 125η συμπαραγωγή της Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH SohoSquare ανέλαβε την διαχείριση του λογαριασμού επικοινωνίας της ασφαλιστικής εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ελληνικό lifestyle brand για το ανδρικό κοινό, το Oneman.gr γιόρτασε την Τετάρτη 18 Μαρτίου τα τρίτα γενέθλια του με ένα ξεχωριστό party.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος επικοινωνιάς επιθυμεί να αξιοποιήσει τη data unit του retailer, Dunhumby.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει καθήκοντα ο managing director στο τμήμα brand, reputation, citizenship and marketing της Barclay’s, D. Wheldon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξελιγμένα δίκτυα, πρόσβαση στο internet και social media ενισχύουν το “Sharing Economy”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη η συνεργασία με πρώτο project την προβολή σε περιβάλλον αγώνων F1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝα γίνει ένα από τα τρία κορυφαία αθλητικά brands στον κόσμο, επιδιώκει η New Balance, με τη διείσδυσή της στο χώρο του ποδοσφαίρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβείο Κοινού ΟΤΕ TV στην Απονομή των Κινηματογραφικών Βραβείων 2015 της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μοναδικό πρακτικό γυναικείο περιοδικό ποικίλης ύλης συναντά τον κυριακάτικο Ελεύθερο Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαφημιστική ενέργεια με πρωταγωνίστρια τη star του Hollywood, στο πλαίσιο πενταετου΄ς πλάνου για την ανάπτυξη του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεταφέρει in-house το δημιουργικό η ανταγωνίστρια της ΦΑΓΕ στο εξωτερικό, στην αγορά γιαουρτιού ελληνικού τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory