WPP: Θέλει εξαγορά από Tesco
WPP: Θέλει εξαγορά από TescoΠρόταση για την εξαγορά πλειοψηφικού μετοχικού πακέτου στην πελατειακή data unit της Tesco, Dunhumby, έχει καταθέσει ο όμιλος WPP, καθώς επιδιώκει να επεκτείνει τις επιχειρήσεις data και analytics.
Μια πιθανή συμφωνία, θα προσφέρει στον όμιλο μάρκετινγκ και επικοινωνίας πρόσβαση στις πληροφορίες της Dunhumby για 1 δισεκατομμύριο καταναλωτές παγκοσμίως, καθώς και τη δυνατότητα χρήσης εργαλείων analytics που βοηθούν τις εταιρείες να θέσουν τιμές, να επιλέξουν προϊόντα και να στοχεύσουν σε promotions.
Μεταξύ των πελατών της Dunhumby περιλαμβάνονται οι Procter & Gamble, General Mills και Coca-Cola.
Σημειώνεται πως μόλις τον προηγούμενο μήνα ο WPP προχώρησε σε εξαγορά μετοχών της ComScore, ενώ άλλες πηγές αναφέρουν πως η Tesco ζητά 3 δισεκατομμύρια δολάρια για την πώληση της Dunhumby.