Η Nova συμπληρώνει 125 συμπαραγωγές με «Amore Mio»!
Η νέα ταινία του Χρήστου Δήμα, από 19 Μαρτίου στους κινηματογράφους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ταινία του Χρήστου Δήμα, από 19 Μαρτίου στους κινηματογράφους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην εμπορική αντιπροσώπευση του Twitter στην Ελλάδα ανέλαβε από τις αρχές Φεβρουαρίου η Httpool σε συνεργασία με τη Rely, προσφέροντας τα διαφημιστικά προϊόντα και πλεονεκτήματα του δημοφιλούς social newtwork.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέρει το tagline \"United Problem Solvers\", το οποίο αντικαθιστά το \"We Love Logistics\", που χρησιμοποιήθηκε στην προηγούμενη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετική πορεία το 2014 για τον όμιλο μάρκετινγκ κι επικοινωνίας, ωστόσο ο Sir Martin Sorrell έχει επιφυλάξεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ουαλός άσος της Ρεάλ Μαδρίτης θα είναι ο νέος πρεσβευτής της σειράς smartphones Xperia Z3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον global business development και marketing officer, Toby Jenner, αποφάσισε να προάγει στη θέση του worldwide chief operating officer η MediaCom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Interpublic ανακοίνωσε την αλλαγή ηγεσίας στο διεθνές δίκτυο IPG Mediabrands, στην ομπρέλα του οποίου βρίσκονται σημαντικές media εταιρείες, όπως οι Initiative και UM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ταινία του Αλέξη Αλεξίου, με πρωταγωνιστή τον Στέλιο Μάινα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Top 16 της Euroleague βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και τα κανάλια Novasports με το Novasports.gr καλύπτουν αναμετρήσεις που... κόβουν την ανάσα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλος διαγωνισμός από τη Nova και το Mezzo, με δώρο ένα «κλασικό» μουσικό ταξίδι στην «Πόλη του Φωτός».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα κανάλια Novacinema ο νέος κύκλος της σειράς, παράλληλα με την Αμερική!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία αναζητά εταιρεία για τον digital λογαριασμό στην περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory