To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

UPS: Καμπάνια από την O&M Worldwide

UPS: Καμπάνια από την O&M Worldwide
UPS: Καμπάνια από την O&M Worldwide

Η UPS προχωρά στο λανσάρισμα νέας καμπάνιας, που φέρει το tagline \"United Problem Solvers\", το οποίο αντικαθιστά το \"We Love Logistics\", που χρησιμοποιήθηκε στην προηγούμενη του 2010.

Η νέα integrated καμπάνια, που περιλαμβάνει τηλεοπτική, έντυπη και online εκτέλεση, δημιουργήθηκε από την Ogilvy & Mather Worldwide κι έκανε το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ, στη διάρκεια του κολεγιακού τουρνουά μπάσκετ NCAA. Οι έντυπες διαφημίσεις θα \"τρέξουν\" σε επιλεγμένα έντυπα, χωρίς να έχει γίνει γνωστό το συνολικό μπάτζετ.

\"Η προηγούμενη καμπάνια έθεσε το επίπεδο για την περιγραφή του εύρους των ικανοτήτων logistics της UPS. Με την εξέλιξη της καμπάνιας αυτής, δείχνουμε τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποί μας λύνουν τα προβλήματα των πελατών μας, είτε πρόκειται για μικρές επιχειρήσεις ή για μεγάλους οργανισμούς\" ανέφερε η VP-customer communications της UPS, Maureen Healy.