Wall Street Journal: Παγκόσμια καμπάνια
Ο επιχειρηματίας και μέλος των The Black Eyed Peas, Will.i.am είναι ο πρωταγωνιστής στην παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της The Wall Street Journal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επιχειρηματίας και μέλος των The Black Eyed Peas, Will.i.am είναι ο πρωταγωνιστής στην παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της The Wall Street Journal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Διασυνδεσιμότητα της Αθήνας ήταν η \"πρωταγωνίστρια\" στο 15ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μοναδικό αφιέρωμα στον Αμερικανό σκηνοθέτη-φαινόμενο Μπράιαν Ντε Πάλμα θα φιλοξενήσει τον Μάρτιο ο ΟΤΕ TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχή ανοδική πορεία καταγράφουν οι ιστοσελίδες online delivery, που μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά την κατά τα άλλα πεσμένη αγορά των fast food.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολυσέλιδο αφιέρωμα του σημαντικότερου γερμανικού περιοδικού γαστρονομίας, Essen & Trinken για την αυθεντική Κρητική κουζίνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 3ος κύκλος του Following αποκλειστικά στο Novacinema 1 & Novacinema 1HD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕδώ και λίγες μέρες υπάρχει στην Αθήνα ένας απρόβλεπτα μοναδικός τόπος συνάντησης των εταιρειών με τους πελάτες και τους συνεργάτες τους: ο ουρανός!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ταινίες που εξασφάλισαν τα κινηματογραφικά κανάλια της Nova κέρδισαν 16 βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολλές μεγάλες μάρκες έδωσαν το \"παρών\" στη φετινλή απονομή των Oscars, η καθεμιά με τον δικό της τρόπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ mobile διαφημιστική πλατφόρμα InMobi προχώρησε στην έναρξη συνεργασίας με τη Starcom MediaVest Group για να καθοδηγήσει τη mobile διαφήμιση σε όλη την Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια κυκλοφόρησε η Asics, η οποία αποκαλείται \"It\'s a big world. Go run it\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς διαμορφώνεται η media agency κατάταξη που παρουσίασε η εταιρεία RECMA στην έκθεση DARD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory