
Heineken: Γιόρτασε το ποδόσφαιρο στο «H Club»
H Heineken, χορηγός του UEFA Champions League, μεταμόρφωσε το Piraeus 117 Academy «Η Club», σε ένα ποδοσφαιρικό pop up club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Heineken, χορηγός του UEFA Champions League, μεταμόρφωσε το Piraeus 117 Academy «Η Club», σε ένα ποδοσφαιρικό pop up club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Starwood Hotels & Resorts Worldwide επέλεξε την Venables Bell & Partners για την ανάθεση χειρισμού του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, σε ότι αφορά τα brands Sheraton και Westin.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες περικοπές στα κόστη που αφορούν στις marketing συνεργασίες της, ανακοίνωσε η Procter & Gamble, μέσω ομιλίας του chief financial officer Jon Moeller στους επενδυτές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη εμφάνιση του Παγκόσμιου πρωταθλητή στο στίβο με την ομάδα έγινε στον 7ο Ποσειδώνιο Ημιμαραθώνιο και συνοδεύτηκε από διακρίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο NestleNoiazomai.gr έκανε πράξη την αγάπη, και με τη βοήθεια του Κυριάκου Μελά έφτιαξε τα «Cupcakes της Αγάπης» για τα παιδιά των Παιδικών Χωριών SOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MullenLowe Mediahub λάνσαρε ένα νέο performance media παρακλάδι, που προέκυψε από τη συγχώνευσή της με τη MullenLowe Profero Performance.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου η υποστήριξη projects στο digital πεδίο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μήνυμα από την COSMOTE για ασφαλή οδήγηση ενόψει Πάσχα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever εξασφάλισε προβολή του brand Lipton, χορηγώντας την Πρεμιέρα της Κυριακής των καναλιών Novacinema για ένα μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπέκταση συνεργασίας σε παγκόσμια κλίμακα χωρίς spec ανάμεσα στις δυο εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Interpublic, στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων οι εταιρείες McCann και MullenLowe ανακοίνωσε αύξηση 6,7% στα οργανικά της έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έντονο συμβολισμό είναι το νέο σήμα των Ολυμπιακών, αλλά και των Παραολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, αφού προβάλει την ενότητα και την πολυμορφία των Αγώνων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory