PepsiCo: Έμπρακτη στήριξη στον Δήμο Πειραιά
Συμμετοχή στο πρόγραμμα «ΣΙΤΙΖΟΥΜΕ & Μοιράζουμε χαμόγελα!» σε συνεργασία με τις Adecco, Γευσήνους, ISS, Mέλισσα και Mars Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμμετοχή στο πρόγραμμα «ΣΙΤΙΖΟΥΜΕ & Μοιράζουμε χαμόγελα!» σε συνεργασία με τις Adecco, Γευσήνους, ISS, Mέλισσα και Mars Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Publicis Groupe και Walmart δημιουργούν μια νέα οντότητα, η οποία θα φιλοξενήσει δημιουργικό, In-store διαφήμιση και άλλα επιχειρηματικά κομμάτια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα καμπάνια της Microsoft Ελλάς που αναδεικνύει ξεχωριστές ιστορίες καθημερινών ανθρώπων που ξεπερνούν τα όριά τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η τελευταία Έκθεση Αειφορίας του ομίλου WPP δείχνει την επίτευξη επιχειρηματικής προόδου σε θέματα αειφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σεμινάρια σε στελέχη των διωκτικών Αρχών, από Παπαστράτο, BAT Hellas, Imperial Tobacco και JTI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διοργάνωση από το FUTURE MODELS, το πρακτορείο μοντέλων του Γιώργου Κουτούλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Το Σχολείο που θέλεις» θα γίνει πραγματικότητα για τους 262 μαθητές το 92ου Δημοτικού Θεσσαλονίκης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξαγορά γαλλικού παρόχου πληροφοριών για καταναλωτές από τον βρετανικό πολυεθνικό όμιλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Bacardi Limited ανέθεσε στον Swizz Beatz καθήκοντα "global chief creative for culture"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός τους ενός χρόνου της ΒΝΙ Poseidon στην Ελλάδα, την Τετάρτη 6 Ιουλίου, στο Ίδρυμα Θεοχαράκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πολύτιμη προϋπηρεσία με 12 μήνες έμμισθης απασχόλησης σε πραγματικές συνθήκες εργασίας από τον Όμιλο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος του WPP η ανάπτυξη στη Δυτική Ευρώπη μετά το Brexit...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory