
VINYL, νέα σειρά ταυτόχρονα με την Αμερική!
H νέα μουσική σειρά της HBO σε παραγωγή Martin Scorsese & Mick Jagger, έρχεται στα κανάλια Novacinema, ταυτόχρονα με την Αμερική!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα μουσική σειρά της HBO σε παραγωγή Martin Scorsese & Mick Jagger, έρχεται στα κανάλια Novacinema, ταυτόχρονα με την Αμερική!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο επεισόδιο κάθε Τρίτη στο FOX, 06:15 και 21:50, ταυτόχρονα με την Αμερική και on demand μέσω FOX Play!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε τυπικά το παγκόσμιο media spec, με την ανάθεση των τμημάτων που βρίσκονταν σε εκκρεμότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Cornetto, το brand παγωτού που ανήκει στη Unilever, προχώρησε στην πρόσληψη της MullenLowe Profero για τον χειρισμό του παγκόσμιου ψηφιακού λογαριασμού του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ J. Walter Thompson προχωρά σε συνεργασία με την εταιρεία wearable tracking Mio Global, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες πρόσβαση σε νέες data, καινοτομίες και περιεχόμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡαγδαίες εξελίξεις στον διαδικτυακό κολοσσό μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Executive vice president και chief commercial officer του CNN International, Rani Raad προήχθη στη θέση του president του CNN International Commercial.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔείτε δέκα από τα κορυφαία διαφημιστικά σποτς που θα προβληθούν στη φετινή διοργάνωση του Super Bowl, το βράδυ της Κυριακής 7 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιαίτερα θετική η εικόνα της Ελλάδας, σύμφωνα με μελέτη που υλοποίησε η Censuswide για το SETE Intelligence
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ξεχωριστό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου διοργανώνεται φέτος στο πλαίσιο των Ermis Awards με χορηγό τον OTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσωρινή απαγόρευση προβολής διαφημίσεων γιαουρτιού που παραπληροφορούν, επέβαλλε δικαστήριο της Νέας Υόρκης στην Chobani.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπέκταση συνεργασίας της διαφημιστικής με την PepsiCo, καθώς είναι ήδη υπεύθυνη για τα brands Mountain Dew και Pepsi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory