Οι 100 Ευρωπαϊκές εταιρείες που αξίζει να εργάζεσαι
Δύο Ελληνικές εταιρείες και τρεις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, μεταξύ των 100 καλύτερων της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο Ελληνικές εταιρείες και τρεις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, μεταξύ των 100 καλύτερων της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 26η χρονιά η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα σε νέους να αναπτύξουν το ταλέντο & τις δεξιότητές τους στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Publicis προχώρησε σε αλλαγές ηγεσίας σε ότι αφορά τον χειρισμό λογαριασμού της General Motors
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη συνεδρίαση της 16ης Ιουνίου, συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΔΕ, που προέκυψε από τις πρόσφατες αρχαιρεσίες της Γενικής Συνέλευσης των Μελών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια μεγάλη εκστρατεία που καλεί τον κόσμο να σταθεί στο πλευρό των προσφύγων ξεκινά η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διατηρεί Carat, iProspect για τα media, προσθέτει DigitasLBi για το digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τη Γραμβούσα έως την Κάτω Ζάκρο, οι σελίδες του κορυφαίου Γαλλικού περιοδικού γέμισαν χρώματα και τοπία της κρητικής γης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το παγκόσμιο σώμα διακυβέρνησης του μπάσκετ προχώρησε στη δημιουργία μιας πολύ σημαντικής συνεργασίας με μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον κόσμο, τη Wanda Group
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο WIND Business Day στο πλαίσιο του πολυσυνεδρίου «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι εργαζόμενοι της AbbVie έδωσαν δυναμικό παρών στον 3ο Αγώνα Δρόμου «Όλοι Μαζί Μπορούμε»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την τεχνική και μοντέρνα αθλητική συλλογή For Every Victory, η Η&Μ γιορτάζει τη δύναμη της προσωπικής νίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΙΚΕΑ του Ομίλου FOURLIS, διαμόρφωσε και εξόπλισε τον δημοτικό βρεφονηπιακό σταθμό Λούρου στην Πρέβεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory