To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Νέα οντότητα για τη General Motors

Publicis: Νέα οντότητα για τη General Motors
Ο όμιλος Publicis προχώρησε σε αλλαγές ηγεσίας σε ότι αφορά τον χειρισμό λογαριασμού της General Motors, καθώς αποφάσισε να συνδυάσει τα γραφεία των Leo Burnett και DigitasLBi στο Ντιτρόιτ, ώστε να στήσει μια ενιαία ομάδα για την αυτοκινητοβιομηχανία. Η νέα οντότητα αποκαλείται EngageM-1 και θα καθοδηγείται από τον Robert Guay της DigitasLBi.

Η εξέλιξη αυτή τον θέτει επικεφαλής για τα brands Buick και GMC, τα οποία εξυπηρετούσαν οι Digitas και Leo. Ταυτόχρονα, ο Guay θα διατηρήσει τις υπάρχουσες αρμοδιότητές του σαν exec VP-managing director για τα γραφεία της Digitas σε Βοστώνη και Ντιτρόιτ, ενώ πληροφορίες αναφέρουν πωε ο Ian Jones, επικεφαλής της Leo Burnett Detroit, θα αποχωρήσει από την εταιρεία. Η Leo Burnett ήταν υπεύθυνη για το δημιουργικό των δυο μαρκών της GM, ενώ η DigitasLBi χειριζόταν το digital.

"Έπειτα από αρκετά χρόνια συνεργασίας με τη General Motors, οι Digitas και Leo θα προχωρήσουν σε συνεργασία, στήνοντας την Engage M-1, για την εξυπηρέτηση των πελατών μας, όπως οι μάρκες Buick και GMC" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση του Publicis Groupe. Σύμφωνα με στοιχεία της Kantar Media, η GM ξόδεψε 222 εκατομμύρια δολάρια για τη Buick και 255 εκατομμύρια για τη GMC στις ΗΠΑ, σε μετρήσιμα μέσα.