
Βραβεία DesignEuropa από την ΕΕ
Για την ανάδειξη της σημασίας των σχεδίων και υποδειγμάτων στην ΕΕ, το Γραφείο Εναρμόνισης στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αγοράς (ΓΕΕΑ) ανακοίνωσε την 1η διοργάνωση των βραβείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανάδειξη της σημασίας των σχεδίων και υποδειγμάτων στην ΕΕ, το Γραφείο Εναρμόνισης στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αγοράς (ΓΕΕΑ) ανακοίνωσε την 1η διοργάνωση των βραβείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με τη McGarryBowen για πάνω από ένα χρόνο, για τη δημιουργία του σποτ με τίτλο \"Experience Amazing\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε 50 χώρες του κόσμου θα \"τρέξει\" η νέα ενέργεια του brand μπισκότων με τίτλο \"Open Up With Oreo\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε προσδοκία ξεπέρασαν οι εγγραφές νέων χρηστών στη video streaming υπηρεσία Netflix το προηγούμενο τρίμηνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο ηλεκτρονικό κατάστημα ξεκίνησε η Aria Fine Catering για τους εκθέτες του Metropolitan Expo πριν από λίγες ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFull service agency για τη δημιουργία δράσεων και περιεχομένου με αξία για τα brands από τους Γιώργο Αναστασίου, Σταύρο Κοντακτσή, Γιάννη Καρδαρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεύρυνση καθηκόντων για τον J. Mandelbaum, που μετά την Κεντρική - Ανατολική Ευρπωπη, αναλαμβάνει και τη Δυτιτκή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ programmatic πλατφόρμα Xaxis προώθησε την global chief revenue officer Nicolle Pangis στη θέση της global chief operating officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά, ενοποιεί όλα τα Coke brands σε μια ενέργεια που έχει τίτλο \"Taste the Feeling\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αθήνα έχει επιλεγεί να συμμετάσχει για 2η συνεχή χρονιά στον διαγωνισμό \"EUROPEAN BEST DESTINATIONS 2016\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος δεσμεύτηκε να παράσχει χρηματοδότηση και καθοδήγηση σε 90 ψηφιακά start-up projects, στο πλαίσιο εορτασμού των 90 χρόνων του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apple επιβεβαίωσε πως εξέρχεται από την mobile advertising αγορά, με τη διακοπή λειτουργίας του δικτύου iAd app.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory