
Energizer: Μετακινεί τις δημιουργικές της δραστηριότητες
Έπειτα από 25 χρόνια συνεργασίας με την TBWA\\Chiat\\Day, η Energizer μετακινεί τις δημιουργικές της επιχειρήσεις στην Camp + King.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από 25 χρόνια συνεργασίας με την TBWA\\Chiat\\Day, η Energizer μετακινεί τις δημιουργικές της επιχειρήσεις στην Camp + King.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Laurent Delmouly από τον όμιλο HEINEKEN, αναλαμβάνει το ρόλο του Διευθυντή Marketing στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιμέλεια του branding του OTE TV στις πρεμιέρες τριών σημαντικών κινηματογραφικών ταινιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαραιτείται από CEO ο co-founder D. Crowley, για να εστιάσει σε άλλα κομμάτια της επιχείρησης. Νέος CEO ο J. Glueck.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marriott προχώρησε σε συμφωνία με την ανεξάρτητη εταιρεία Figliulo & Partners, η οποία θα κληθεί να συμβάλλει στην επέκταση των ξενοδοχείων AC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα είναι το νέο έτος τόσο συναρπαστικό σε ότι αφορά την εξέλιξη των social media όσο ήταν και το 2015. Όλες οι ενδείξεις είναι θετικές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κανάλια Novacinema υποδέχονται τον 3ο κύκλο επεισοδίων της υπερπαραγωγής του Michael Bay!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ελληνικός 93,2 είναι το νέο μουσικό ραδιόφωνο της Αθήνας, που δημιουργήθηκε από την ανάγκη για καλό ελληνικό τραγούδι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την είσοδο του 2016, η Socialab κάνει το πρώτο βήμα προς την ανάπτυξη της δραστηριότητάς της και εκτός Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέντε άρθρα για τον David Bowie που πρέπει να διαβάσετε αν είστε διαφημιστής ή marketer...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο LoveGreece.com και η Newdiaspora.com συμπλέουν στην επικοινωνία των πιο δημιουργικών Ελλήνων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του, ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της προχωράει η Aviva, για πρώτη φορά έπειτα από διάστημα έξι ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory