«Herb Air Freshener» από τη Vican
Στα φαρμακεία κυκλοφορεί το «Herb Air Freshener» της Vican που εξουδετερώνει την οσμή του τσιγάρου, χωρίς να την καλύπτει, ενώ αφήνει ένα απαλό και διακριτικό άρωμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα φαρμακεία κυκλοφορεί το «Herb Air Freshener» της Vican που εξουδετερώνει την οσμή του τσιγάρου, χωρίς να την καλύπτει, ενώ αφήνει ένα απαλό και διακριτικό άρωμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία λανσάρει συσκευασίες στα χρώματα της αμερικανικής σημαίας, εφαρμόζοντας κανόνες... πατριωτικού marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 2η χρονιά φέτος η ευαισθησία των Aroxol Earth Choice γίνεται αφορμή για να εκπληρωθεί ένας διπλός, πολύ σημαντικός στόχος...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πραγματοποιήθηκε το 1ο Plane Pull στην Ελλάδα για «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σε συνεργασία με τον ΔΑΑ και με την υποστήριξη της DHL Express
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στo πλαίσιo της επίσημης παρουσίασης του νέου Huawei Ρ9 που έγινε πρόσφατα, ανακοινώθηκε ότι ο επίσημος πρεσβευτής της σειράς στην Ελλάδα, θα είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένας μεγάλος αρκούδος με μια σημαντική αποστολή: Να ενημερώσει τους γονείς για την ισορροπημένη διατροφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεγάλη γιορτή του αθλητισμού στην Καλλιθέα με τη συμμετοχή 850 παιδιών την Κυριακή 29 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η παραδοσιακή φιάλη της FIX Hellas, που έγραψε και γράφει ιστορία, σε πέντε νέες συλλεκτικές ετικέτες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Alphabet, η μητρική εταιρεία της Google, αποτελεί τον μεγαλύτερο ιδιοκτήτη media του κόσμου, σύμφωνα με τα στοιχεία νέας έκθεσης της Zenith Media, ελέγχοντας μεγάλο μέρος της παγκόσμιας δαπάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο του φιλανθρωπικού προγράμματος της ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, σε συνεργασία με την ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η INTERAMERICAN υποστήριξε την εκστρατεία της ΜΚΟ «Με Οδηγό τον Διαβήτη» στις Κυκλάδες, για την αντιμετώπιση της νόσου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προερχόμενος από τη Sony Hellas, όπου τα 3 τελευταία χρόνια κατείχε τη θέση του Επικεφαλής Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory