Marketing Greece: Καμπάνια για Θεσσαλονίκη
Νέα πρωτοβουλία διεθνούς απήχησης από τη Marketing Greece που θα κάνει τον παλμό της Θεσσαλονίκης να ακουστεί δυνατά στην Ελλάδα και τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα πρωτοβουλία διεθνούς απήχησης από τη Marketing Greece που θα κάνει τον παλμό της Θεσσαλονίκης να ακουστεί δυνατά στην Ελλάδα και τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GOD ανέλαβε την επικοινωνία λανσαρίσματος των Νέων Μπισκότων Παπαδοπούλου Μιράντα με κακάο και σοκολάτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lacta λανσάρει με τη συμβολή της OgilvyAthens τα Lacta Messages, μέσω μιας ιστορίας που θα προβληθεί στο internet την εβδομάδα του Αγίου Βαλεντίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέφτει το ποσοστό της, σε ότι αφορά τη διαφημιστική δαπάνη, ωστόσο θα συνεχίσει να αυξάνει τον όγκο της, σύμφωνα με τη ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροστέθηκε στο παγκόσμιο διαφημιστικό ρόστερ της εταιρείας τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς θέαση παραμένει η πλειοψηφία των online διαφημίσεων στις ποικίλες διαφημιστικές πλατφόρμες της Google, σύμφωνα με όσα έδειξε σχετική μελέτη της διαδικτυακής εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανανεωμένη καρτοκινητή Q της WIND ξεχώρισε φέτος στον ετήσιο Ευρωπαϊκό θεσμό βραβείων «European Excellence Awards», με αφορμή το επαναλανσάρισμά της στην αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧριστουγεννιάτικα δώρα από το Cosmotebooks.gr, που προσφέρουν δωρεάν αποστολή και συσκευασία δώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελετή των Βραβείων Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου 2014 θα προβληθεί μόνο στον ΟΤΕ TV, που έχει εξασφαλίσει αποκλειστικά πολλές από τις φετινές υποψηφιότητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 15 Δεκεμβρίου 2014 στο Metropolitan Expo η Τελετή Απονομής, με Χορηγό Τίτλου την εταιρεία Lighthouse.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά «Revenge», επιστρέφει με νέα επεισόδια από τον 4ο κύκλο, στο κανάλι FOX Life, που είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω NOVA, OTE TV και CYTA Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τον Σεπτέμβριο του 1989 μέχρι και σήμερα, το περιοδικό PC Master που διαδέχθηκε το Pixel, έχει γίνει... ο κυρίαρχος του παιχνιδιού!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory