To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Χάνει μερίδιο αγοράς η τηλεοπτική διαφήμιση

Χάνει μερίδιο αγοράς η τηλεοπτική διαφήμιση
Χάνει μερίδιο αγοράς η τηλεοπτική διαφήμιση

Μπορεί η τηλεόραση να παραμένει η κυρίαρχη δύναμη στη διαφήμιση, καταλαμβάνοντας την τρέχουσα περίοδο το 39,6% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης, ωστόσο το συγκεκριμένο ποσοστό αναμένεται να πέσει στο 37,4% το 2017, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της ZenithOptimedia.

Παρ’ όλα αυτά, η τηλεοπτική δαπάνη θα αυξάνεται, σε επίπεδο όγκου, κατά 3% ανά έτος μεταξύ 2014 και 2017.

Το online video θα καταλαμβάνει το 2,8% της παγκόσμιας δαπάνης μέχρι το 2017 από το 1,9% του 2014. Για την ίδια μελέτη, το Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να καταστεί ως το 2017 σαν η τέταρτη μεγαλύτερη διαφημιστική αγορά, αφήνοντας πίσω της τη Γερμανία, ενώ πάνω από αυτή θα βρίσκονται ΗΠΑ, Κίνα και Ιαπωνία. 

Τα στοιχεία της ZenithOptimedia για τη σύνταξη της μελέτης, συγκεντρώθηκαν από data της διαφημιστικής δαπάνης σε 80 και πλέον χώρες, ενώ προβλέπεται επίσης αύξηση σε παγκόσμια κλίμακα μέσα στην επόμενη τριετία.