UNICEF: Μαραθώνιος κωμωδίας για το πρόγραμμα Νονός
Έντεκα καλλιτέχνες, με πρωτοβουλία του Γιώργου Χατζηπαύλου, ενώνουν τις δυνάμεις και το ταλέντο τους στο μεγαλύτερο Stand up Comedy event της χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έντεκα καλλιτέχνες, με πρωτοβουλία του Γιώργου Χατζηπαύλου, ενώνουν τις δυνάμεις και το ταλέντο τους στο μεγαλύτερο Stand up Comedy event της χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κοινή ομάδα από τις Team Detroit, Blue Hive, Retail First, που θα ονομάζεται Global Team Blue (GTB).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προαγωγή του Chris Shumaker από τη Βόρεια Αμερική έπειτα από το new business της Clorox.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Summer School σε συνεργασία με τη Socoalab για ανάληψη νέων challenges από Σεπτέμβρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύμφωνα με έρευνα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που διενεργήθηκε από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με την MRB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξειδικευμένο workshop από την CLOUDBIZ για βέλτιστες πρακτικές στα προγράμματα CRM και επιβράβευσης πελατών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ετήσιος θεσμός του ΕΙΠ της ΕΕΔΕ, θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 10 και 11 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Magna Global τoυ ομίλου Interpublic προχώρησε στη σύναψη πολυετούς συμφωνίας με το YouTube και με στόχο να επενδύσει 250 εκατομμύρια δολάρια στο digital video.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε παγκόσμιο ρόλο η CEO Lori Hiltz, η οποία θα συνεργάζεται, πλέον, με τους global brands chief executives.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Κλινική ΡΕΑ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, προσφέρει σε μια τυχερή νικήτρια ένα μοναδικό wall-painting παιδικού δωματίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία - μέλος της IPG Mediabrands, ανακοίνωσε την ενίσχυση των strategy ικανοτήτων της, με την πρόσληψη της Kate Bower για τον ρόλο της global Chief Strategy Officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος WPP έχει ξεκινήσει να εξετάζει περιπτώσεις εξωτερικών υποψήφιων για την μελλοντική αντικατάσταση του Sir Martin Sorrell στη θέση του chief executive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory