NestleNoiazomai.gr: Είναι ωραίο να Νοιάζεσαι και να προσφέρεις Αγάπη!
Το NestleNoiazomai.gr έκανε πράξη την αγάπη, και με τη βοήθεια του Κυριάκου Μελά έφτιαξε τα «Cupcakes της Αγάπης» για τα παιδιά των Παιδικών Χωριών SOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το NestleNoiazomai.gr έκανε πράξη την αγάπη, και με τη βοήθεια του Κυριάκου Μελά έφτιαξε τα «Cupcakes της Αγάπης» για τα παιδιά των Παιδικών Χωριών SOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MullenLowe Mediahub λάνσαρε ένα νέο performance media παρακλάδι, που προέκυψε από τη συγχώνευσή της με τη MullenLowe Profero Performance.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου η υποστήριξη projects στο digital πεδίο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα μήνυμα από την COSMOTE για ασφαλή οδήγηση ενόψει Πάσχα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Unilever εξασφάλισε προβολή του brand Lipton, χορηγώντας την Πρεμιέρα της Κυριακής των καναλιών Novacinema για ένα μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επέκταση συνεργασίας σε παγκόσμια κλίμακα χωρίς spec ανάμεσα στις δυο εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Interpublic, στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων οι εταιρείες McCann και MullenLowe ανακοίνωσε αύξηση 6,7% στα οργανικά της έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με έντονο συμβολισμό είναι το νέο σήμα των Ολυμπιακών, αλλά και των Παραολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, αφού προβάλει την ενότητα και την πολυμορφία των Αγώνων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια μέρα αποκλειστικά για TENA ladies έγινε πραγματικότητα από την Frank&Fame
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενέργειες εταιρικής υπευθυνότητας στο πλαίσιο των δράσεων εθελοντισμού ‘Από Καρδιάς’
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Bartle Bogle Hegarty προώθησε το στέλεχος στρατηγικής του γραφείου της Νέας Υόρκης, Sarah Watson, στη θέση της global strategy chief.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Havas παρουσίασε αύξηση εσόδων της τάξης του 7,9% στα έσοδα του πρώτου τριμήνου του οικονομικού της έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory