To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MullenLowe: Ενισχύει το performance media παγκοσμίως

MullenLowe: Ενισχύει το performance media παγκοσμίως
Η MullenLowe Mediahub λάνσαρε ένα νέο performance media παρακλάδι, που προέκυψε από τη συγχώνευσή της με τη MullenLowe Profero Performance.

Η MullenLowe Mediahub (παράρτημα του ομίλου MullenLowe) λάνσαρε ένα νέο performance media παρακλάδι, που προέκυψε από τη συγχώνευσή της με τη MullenLowe Profero Performance. Η νέα οντότητα ονομάζεται MullenLowe Mediahub Performance και προσφέρει υπηρεσίες digital media. Επικεφαλής τέθηκε ο Ross Jenkins, αναλαμβάνοντας καθήκοντα global managing director, ενώ προηγουμένως είχε τον ίδιο ρόλο για τα media και analytics στη MullenLowe Profero. Ο Jenkins θα αναφέρεται στον global president της MullenLowe Mediahub, John Moore.

Πλέον, η Mediahub απασχολεί 350 υπαλλήλους σε 12 γραφεία σε ολόκληρο τον κόσμο, ενώ θα διαθέτει ενισχυμένη παρουσία σε Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες, καθώς και σε Λονδίνο, Σιγκαπούρη, Σίδνεϊ, Τόκυο και Σανγκάη. Όσο για τη Mediahub Performance, θα αποτελείται από 140 άτομα σε παγκόσμια κλίμακα. Σημειώνεται πως η Profero εξαγοράστηκε από το Interpublic Group τον Ιανουάριο του 2014 κι εντάχθηκε στη λειτουργία της Lowe and Partners.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο Moore... "το 50% του κάθε digital media δολαρίου που ξοδεύεται, αφορά το πεδίο του search. Έτσι, φυσιολογικά, η διάθεση ισχυρής ικανότητας performance, είναι πολύ σημαντική για την ανάπτυξή μας μέσα στον ανταγωνισμό. Η συνεργασία των Mediahub και Profero θα ωφελήσει πολύ τους υπάρχοντες πελάτες, ενώ οι εργαζόμενοι θα επεκτείνουν τους ορίζοντές τους".