YBT: Τα σχέδια των εφήβων για το μέλλον τους
Σημαντικά ευρήματα για τα σχέδια που κάνουν οι έφηβοι για το μέλλον τους, στην πρόσφατη Έρευνα του Young Business Talents!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντικά ευρήματα για τα σχέδια που κάνουν οι έφηβοι για το μέλλον τους, στην πρόσφατη Έρευνα του Young Business Talents!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα βραβεία «Athinorama Bar Awards– Shaker Trophy» με την υποστήριξη της Absolut ανέδειξαν τα καλύτερα bars της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κυκλοφόρησε δημόσια το video που χρησιμοποιεί σαν αποδεικτικό στοιχείο η Erin Johnson στην αγωγή της κατά του πρώην CEO της JWT, Gustavo Martinez!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βωμό της Ολυμπιακής Φλόγας θα μεταφέρει ένα ειδικά τροποποιημένο Nissan X-TRAIL.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα πασχαλινά ήθη και έθιμα και τα φυσικά τοπία προβάλλονται μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο Tailor Made στην Πλ. Αγίας Ειρήνης, το Pig Out στην Κηφισιά και το Dodos στην Αγία Παρασκευή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ZenithOptimedia διατήρησε στις τάξεις τον παγκόσμιο media buying and planning λογαριασμό της Aviva, επικρατώντας της MEC σε σχετικό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να λειτουργούν οι μάρκες σήμερα επιχειρεί να παρουσιάσει το βιβλίο “Brands that Do: Building Behavior Brands”, ένα από τα πιο πρόσφατα “Red Papers” από την Ogilvy & Mather.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Αθλητικό Συνέδριο Game Changer in Sports από την 24MEDIA σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας Συμεών Τσομώκος ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Lanes παρουσιάζει ένα νέο πρωτοποριακό σύστημα αδυνατίσματος, που καταπολεμά την όψη «φλοιού πορτοκαλιού» από την πρώτη κιόλας εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένας συνασπισμός από ανεξάρτητες media εταιρείες σε όλο τον κόσμο, ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν ένα νέο διεθνές δίκτυο, που ονομάζεται Local Planet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οριακή αύξηση παρουσίασε στα παγκόσμια έσοδά του ο όμιλος Omnicom, με συνέπεια αυτά να ανέλθουν σε 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο πρώτο τρίμηνο του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory