COSMOTE: Στηρίζει τη ρομποτική από μαθητές δημοτικού
Καινοτόμες ρομποτικές κατασκευές με θέμα τον Γαλαξία μας παρουσίασαν οι μαθητες δημοτικού που προκρίθηκαν στον τελικό του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καινοτόμες ρομποτικές κατασκευές με θέμα τον Γαλαξία μας παρουσίασαν οι μαθητες δημοτικού που προκρίθηκαν στον τελικό του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος του νέου τμήματος είναι η υλοποίηση έργων όπου μπορούν να αναπτυχθούν και να χρησιμοποιηθούν καινοτόμες ιδέες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια μοντέρνα συλλογή από πιο αειφόρα υλικά, γεμάτη με τη γοητεία της ιστορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρωτοβουλία «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» παρουσίασε τις αξίες, τους στόχους και το πλάνο δράσης της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις υπηρεσίες Marketing και Επικοινωνίας της AS Network ανέλαβε η My Spectrum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάντα έχει κάποιος να περιμένει κάτι ανατρεπτικό από το Milko, κάτι που θα τον ξαφνιάσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Oλοκληρώθηκε με επιτυχία για τέταρτη συνεχή χρονιά η συγκομιδή πορτοκαλιών στην έδρα της Paloservices στο Κοκκώνι Κορινθίας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι ανέφερε μεταξύ άλλων πριν από λίγη ώρα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Νάσος Ζαρκαλής. Συνολικές επενδύσεις πάνω από 500 εκατ. ευρώ προγραμματίζει η εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Εθνικός Τελικός του μαθητικού Διαγωνισμού Young Business Talents 2015-2016, διοργανώνεται για 3η συνεχή χρονιά από τη NIVEA και θα πραγματοποιηθεί στις 2 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πιο ελκυστική επενδυτική πρόταση στην αγορά του καφέ είναι αυτή του FLOCAFE Espresso Room street.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πολυσέλιδο αφιέρωμα στη μοναδικότητα της Ακρόπολης με τίτλο "One place - One Poem" από τη δημοφιλή γερμανική εφημερίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Red Bull προσθέτει ακόμη ένα μέλος στην οικογένειά του δίνοντας μια τροπική διάσταση στην απόλαυση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory